حمایت جدی از کشتی آبادان

رئیس هیئت کشتی آبادان بر نیاز جدی این هیئت در برخورداری از حمایت همه جانبه دستگاه های مختلف شهری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛میلاد قلاوندرئیس هیئت کشتی آبادان با اشاره به اینکه در زمان حاضر این هیئت از کم برخوردارترین هیئت های فعال در شهر به لحاظ مالی است، گفت: این موضوع مانع از اعزام مرتب و مناسب کشتی گیران آبادانی حتی از سطح آموزشگاهها به مسابقات مختلف شده که امید می رود با کمک و همراهی دستگاههای توانمند شهری ضمن رفع این مشکل زمینه اعزام بیشتر و بهتر کشتی گیران مستعد، پرتوان و لایق آبادانی به مسابقات و اردوهای مختلف فراهم شود.

وی با بیان اینکه هزینه برخی اعزام ها را از طریق رایزنی و تعامل با سایر دستگاهها تامین و پرداخت کرده ایم، افزود: توانستیم حدود۲۰ مسابقه قهرمانی، اعزام و اردو را برای کشتی گیرانمان  به انجام برسانیم.

قلاوند اظهار کرد: در زمان حاضر تمرکز ما بر روی کشتی رده های پایه با حفظ داشته هایمان است تا به این ترتیب مسیر آینده کشتی آبادان را برای سالهای آینده همواره کنیم.

وی گفت: سطح کشتی ما به خصوص در کشتی فرنگی به نسبت سایر شهرهای استان از جمله اندیمشک و اهواز در جایگاه پائین تری قرار دارد ضمن اینکه سطح فنی مربیان ما نیز به نسبت مربیان سایر شهرهای استان در سطح پائینی است.

رئیس هیئت کشتی آبادان افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی و قنی کشتی گیران و مربیان آبادانی از مربیان کشوری برای حضور در اردو و ارائه آموزشهای لازم دعوت کرده ایم.

قلاوند افزود: اعزام کشتی گیران ما برای شرکت در مسابقات قهرمانی لیگ باشگاهی کشور بیشتر برای آشنایی آنها با میدان و حضور در مسابقات بود.

وی با اشاره به حضور موفق کشتی گیران آبادانی در مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور گفت: در صورت حمایت جدی قول می دهم که کشتی آبادان در سه سال آینده ضمن سیر صعودی کشتی حداقل دو یا سه کشتی گیر قهرمان رده نوجوانان و جوانان در سطح آسیا داشته باشد.

قلاوند بار دیگر ضمن تاکید بر وجود توان و پتانسیل لازم در میان کشتی گیران آبادانی همراهی و حمایت همه جانبه دستگاههای توانمند شهری از هیئت کشتی را خواستار شد.

انتهای پیام/د

حمایت همه جانبه دستگاه های مختلف شهری از کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.