بعد از علیمنصور، پروژه برکناری مدیر عامل کلید می‌خورد

پروژه تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال توسط وزارت ورزش و جوانان به زودی کلید خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پس از استعفاى منصوريان از هدايت تيم فوتبال استقلال و كناره گيرى دستياران اين مربى در نهايت كار به جايى رسيده كه هواداران آبى پوش همچنان خواهان بركنارى افتخارى مدير عامل باشگاه هستند.

به نظر می‌رسد بعد از تعیین سرمربی جدید استقلال پروژه تغییرات مدیریتی در این باشگاه توسط وزارت ورزش و جوانان کلید بخورد.

هواداران استقلال اين روزها به شدت خواهان برکناری رضا افتخاری از مدیرعاملی این باشگاه هستند و به نظر می‌رسد این نکته‌ای است که تمام اعضای هیئت مدیره و وزارت ورزش هم از آن آگاهی دارند.

بعد از علیمنصور / پروژه برکناری مدیر عامل کلید خورد

شعار هاى هواداران نسبت به افتخارى و نتايج ضعيف اين تيم باعث شده تا نمايندگان مجلس شوراى اسلامى، هم مدیریت را عامل شرایط بحرانی استقلال اعلام کرده اند و به همين منظور از سلطانى فر خواسته اند كه در اين زمينه ورود كند.حتى نمايندگان مجلس براى ريشه يابى و رفع مشكلات باشگاه استقلال در نظر دارند نشستى را با مديران استقلال ر وزارت وززش و جوانان برگزار كنند تا هر چه سريعتر مشكل ها حل شود.

صحبت هاى مديران استقلال در برنامه نود هم از طرفى باعث ناراحتى وزير ورزش و جوانان شد تا جايى كه سلطانى فر، ملكى و افتخارى را به نشستى دعوت و تذكر هاى لازم را بيان كرد .

 همچنين بسيارى از پيشكسوتان با تجربه استقلال در اين ميان از وضعيت مديريت افتخارى راضى نبوده و خواستار بركنارى او از باشگاه هستند .مسئله بسیار مهم دیگر درباره مدیرعامل استقلال هم این است که شنیده می‌شود بازیکنان تیم به شدت از عملکرد و مدیریت افتخاری ناراضی اند و حتى صدای اعتراض آنها به گوش اعضای هیئت مدیره و وزارت ورزش هم رسیده است.

بعد از علیمنصور / پروژه برکناری مدیر عامل کلید خورد

با وجود اين افتخارى در خيلى از مسائل از جمله محروميت در نقل و انتقالات و نتايج ضعيف و بحث درگيرى درون خانوادگى و از همه مهم تر حذف استقلال از آسيا كه اين روزها به گو ش مى رسد نتوانسته آن طور كه بايد مديريت داشته باشد.

 به هر ترتيب اوضاع نابسامان استقلال باعث شده تا به گوش برسد تغييراتى اساسى در سطح مديريت اين باشگاه در راه است .به همين منظور احتمال دارد پيش از انتخاب سرمربى جديد و رو به راه شدن وضعيت كادر فنى نظارت گر بركنارى يا استعفاى يك يا ٢ مدير در راس هيئت مديره باشيم.

بعد از علیمنصور / پروژه برکناری مدیر عامل کلید خورد

 البته تا به اين لحظه توسط وزارت ورزش و جوانان اقدامى براى بركنارى افتخارى و يا ديگر اعضا صورت نگرفته و بايد ديد در آينده چه سرنوشتى در انتظار مديران استقلال خواهد بود

اكنون تمام تحلیل‌ها و شواهد نشان می‌دهد مدیریت استقلال در آینده با تغییراتی مواجه خواهد شد اما باید صبر کرد و دید این تحلیل‌ها و شایعات چه زمانی تبدیل به واقعیت می‌شود. بدون تردید با اتفاقات رخ داده افتخاری خودش هم نشان داده که هیچ قصدی برای استعفا ندارد و اعضای هیئت مدیره هم اعلام کرده‌‌اند فعلا بحثی درباره انتخاب میرعامل جدید بین آنها انجام نشده است اما برخى از آنها از موضوع بركنارى افتخارى استقبال كردند.

بعد از علیمنصور / پروژه برکناری مدیر عامل کلید خورد

 به هر حال یکی از بزرگ ترین تیم های آسیا با این شکل مدیریت راه به جایی نمی برد و طبق درخواست پیشکسوتان استقلال بهتر است وزیر ورزش و جوانان برای تغییر و تحول روی صندلی مدیرعاملی استقلال اقدام کند چراکه افتخاری را برای مدیریت در این باشگاه فرد کوچکی می دانند.

رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان درباره نحوه مدیریت افتخاری در باشگاه استقلال گفت:افتخاری در صحبت هاى خود اعلام کرده که 20 سال در ورزش حضور دارد پس جای تعجب دارد فردی که این همه سال در ورزش بوده هنوز مديريت كردن را بلد نيست .باید دید این فرد در 20 سال پیش چی بوده که اکنون نمی تواند مدیریت کند .

او ادامه داد:امثال افرادی همچون افتخاری حرفی برای زدن ندارند و به مدیریت وارد نیستند. افرادی که او را وارد ورزش کردند صد در صد کار اشتباهی کردند .

بعد از علیمنصور / پروژه برکناری مدیر عامل کلید خورد

مربی سابق تیم استقلال بیان کرد:افتخاری فقط مدعی که در ورزش حضور داشته است در صورتی که او حتی این عرضه رابیان کلامی را ندارد و واقعا افرادی که او را وارد ورزش کردند گناهکار هستند .او در حد یک پیش دبستانی هم نمی تواند حرف بزند و مدیریت کند .

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود:افتخاری در برنامه نود هم طوری رفتار می کرد که فقط باز هم در استقلال بماند .این افراد می دانند که در نهایت رفتنی هستند .با توجه به نمایشی که آقایان اجرا کردند و ناصداقتی ای که نشان دادند باید از استقلال بروند . این آخرین پرده از فیلم آنها بود که کنار رفت .به نظر من افتخاری نه مدیریت بلد است و نه صداقت دارد و از اول هم آمدنش اشتباه بود .باز هم تاکید می کنم رسوا نمی شود مگر رسوا شدنی.این آقایان در همان برنامه تلويزيونى خودشان را رسوا کردند و خیلی خوشحالم از اینکه دست آنها رو شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
این وزیر هم توانتیی عزل افتخاری را نداره باید با تجمع جلو مجلس خواهان عزل وزیر هم شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
درخواست همه ی هواداران نیست
Iran (Islamic Republic of)
استقلال
۱۱:۰۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
درخواست همه هواداران تغییرات مدیریتی هست
آخرین اخبار