رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله:

مرگ پنج راس گراز بر اثر بی احتیاطی راننده مسیر خرم آباد- الشتر

بر اثر بی احتیاطی یک راننده در محور خرم آباد به الشتر پنج راس گراز تلف شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله گفت: بر اثر بی احتیاطی یک راننده در محور خرم آباد به الشتر پنج راس گراز تلف شدند.

فتح الهی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز منجر به اتلاف حیات وحش در سال گذشته توسط اداره کل محیط زیست لرستان، گفت: این نقاط شناسایی و جهت نصب تابلو و زیرگذر مخصوص عبور حیوانات وحشی به اداره کل راه و شهرسازی لرستان اعلام شده که برای مسیر ایواندر هم این درخواست انجام شده و در حال حاضر پنج تابلوی محل عبور حیوانات وحشی نیز در این محل نصب شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله با ابراز نارضایتی نسبت به توجه نکردن برخی رانندگان به علایم رانندگی نصب شده در این محور، خاطرنشان کرد: جاده سازی و توسعه جاده ها باعث تکه تکه شدن زیستگاه های طبیعی و جنگلها می شود و این امر مستلزم مطالعات زیست محیطی است.

وی افزود: باید در زمان جاده سازی گدارها شناسایی و مسیرهایی به صورت زیر گذر و یا پل طبیعی برای تردد حیوانات ساخته شود که متاسفانه در جاده سازی ها این امر کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

هرساله بسیاری از حیوانات وحشی جان به دلیل عدم توجه به علایم رانندگی نصب شده در طول محورها توسط برخی رانندگان بی احتیاط تلف می شوند.

انتهای پیام/ د

پنج راس گراز بر اثر بی احتیاطی راننده مسیر خرم آباد- الشتر تلف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.