لازمه تقویت فعالیت های فرهنگی همکاری نهادهای فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: لازمه تقویت فعالیت‌های فرهنگی در استان کردستان همکاری نهادهای فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان صبح امروز در جریان دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه با ایشان گفت: لازمه تقویت فعالیت‌های فرهنگی در استان کردستان همکاری نهادهای فرهنگی است و این مهم تعامل و هم اندیشی ادارات فرهنگی را می‌طلبد.

وی با تسلیت ایام محرم الحرام افزود: برای پربار بودن برنامه‌های ایام محرم و خروجی موثر این برنامه‌ها نیاز است برنامه‌ریزی مناسبی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی انجام گیرد.

کرمی اعزام مبلغ، انتخاب سخنران مناسب، حضور مداحان برجسته در برنامه‌های محرم و فضاسازی درست را از اقدامات اساسی تبلیغات اسلامی و سایر دستگاههای مربوطه استان کردستان برای ایام محرم الحرام دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در ایام محرم را ارزشمند خواند و آمادگی این اداره برای همکاری در خصوص برنامه‌های محرم را اعلام کرد.

 اجرای طرح بصیرت عاشورایی در کردستان

وی با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ایام محرم گفت: با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه ذیل دستورالعمل سازمان اوقاف با حضور مداحان، سخنرانان در بقاع متبرکه امامزاده هاجر خاتون(س)، امامزاده پیر محمد(ع) شهرستان سنندج، امامزادگان هاجر و سارا(س)، سید جلال الدین(ع)، ابراهیم و اسماعیل (ع)، پیر بابا (ع) شهرستان قروه و امامزاده عقیل(ع)، امامزادگان پیر تاج (ع) آرامگاه فاضل گروس شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.