‎جوانان لاهیجان، صدرنشین لیگ برتر فوتبال گیلان

تیم قصر لاهیجان با برتری برابر شهرداری رودسر در مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، به صدر جدول این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در بازی های انجام شده از هفته هشتم این رقابت ها، تیم فوتبال قصر لاهیجان در یک بازی برتر، با نتیجه 4 بر صفر مقابل شهرداری رودسر به پیروزی رسید تا علاوه بر کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی به صدر جدول این مسابقات نیز صعود کند.

وی افزود: در دیگر بازی های برگزار شده از هفته هشتم لیگ جوانان گیلان نیز تیم فوتبال ایرانمهر رشت با یک گل برابر تیم شهرداری تولمشهر به برتری رسید و بازی تیم های شهدای نویر انزلی و سپیدرود رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه یک بر صفر تیم نصر رشت را شکست داد و تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با نتیجه 2 بر یک تیم بنادر و دریانوردی انزلی را مغلوب کرد.

علیپور افزود: در آخرین بازی انجام شده تیم های فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان و شهرداری فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری فومن با نتیجه 3 بر یک برابر حریفش به برتری رسید.

وی تصریح کرد: در جدول رده بندی این رقابت ها تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با کسب 17 امتیاز صدرنشین است، تیم شهرداری ماسال نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد، همچنین تیم های سپیدرود رشت و شهرداری فومن با کسب 15 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.

در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

 

انتهای پیام/ع
 

برتری فوتبال لاهیجان در مسابقات لیگ برتر جوانان گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۰۳:۵۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
تیم قهرمان برسدروح مرحوم حسن زارع یادش گرامی شادباشه
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۰۳:۵۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
تیم قهرمان برسدروح مرحوم حسن زارع یادش گرامی شادباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
تبریک میگویم