با مشارکت خیران؛

اهدای نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند رودباری

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب از اهدای بسته‌های نوشت افزار به ارزش 100 هزار تومان به دانش‌آموزان نیازمند در روستای دازان رودبار جنوب خبر داد.

اهدای نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند رودباریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عیسی رضایی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب گفت: مشاركت امر خیر در مدارس، اعطای پول و هزینه نیست بلكه ایجاد انگیزه در دانش آموزان و نهادینه كردن تفكر خیرخواهی و ایثار در آنان خود امری مهم و قابل تقدیر است و معلمان نقش قابل توجهی در ترویج این فرهنگ ارزشمند دارند.

وی در ادامه حضور خیران در مدارس محروم برای انجام کار خیر را یکی از ماندگارترین اعمال خیری دانست که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

رضایی افزود: آموزش و پرورش زيربناي همه تحولات بنيادي و توسعه اساسي هر كشوري محسوب می شود و حضور خیران در آموزش و پرورش بستر سازي براي دانش آموزان در مدارج بالاتر برای پویایی کشور است.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی و آیین بازگشایی مدارس، تعداد 90 سبد نوشت افزار و کیف مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند روستای دازان با اعتباری بالغ بر 85 میلیون ریال توسط شعب بانک ملی جنوب استان کرمان به صورت رایگان توزیع شد.

گفتنی است: توزیع این بسته‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند است که شامل کیف و بسته کامل نوشت افزار بوده که به دانش‌آموزان مدارس ابتدایی روستای دازان در رودبار جنوب اختصاص یافت.

انتهای پیام/ح

توزیع کیف ونوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند رودبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.