جهانیان: با چند مربی بزرگ و خارجی وارد مذاکره شدیم/ کریمی به ما کم لطفی کرد

مالک باشگاه نفت طلاییه گفت: با چند مربی بزرگ و خارجی وارد مذاکره شدیم و تا اعلام نتیجه نهایی کریمی در نفت می‌ماند.

جهانیان: با چند مربی بزرگ و خارجی وارد مذاکره شدیم/ کریمی به ما کم لطفی کردبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جهانیان مالک باشگاه نفت طلاییه در گفت و گو با رادیو گفت: هفته گذشته علی کریمی بعد از باخت برابر پیکان پیامی با این مضمون برای من فرستاد که " به فکر مربی باشید تا بازی با سپاهان هستم. " تصور می کنم به دلیل شکست سنگین برابر پیکان کریمی آزرده شده بود و این تصمیم را گرفت.

او ادامه داد: با چند مربی بزرگ و خارجی وارد مذاکره شده ایم و تا زمان معرفی نهایی سرمربی، علی کریمی هم چنان در نفت باقی می ماند. کاش کریمی چنین کاری را انجام نمی داد. او اسطوره است و همه او را دوست دارند. بچه ها از مصاحبه شب گذشته او نیز دلگیر شده بودند. کریمی به ما کم لطفی کرد. نفت مثل گذشته نیست همه چیز تغییر کرده است. تمام امکانات مهیا شده است و بازیکنان و کادر فنی در بهترین هتل ها اقامت دارند و از بهترین تغذیه و البسه بهره می برند.


جهانیان تصریح کرد: روز گذشته مشکلات مالیاتی تیم را در اداره دارایی حل و فصل کردم. بسیاری از بازیکنان ممنوع الخروج بودند، ضمن این که برخی حساب ها مسدود شده بود. خوش بختانه تمام این مشکلات به همراه مشکلات مالیاتی برطرف شد.


مالک باشگاه نفت ادامه داد: موضوع حرفه ای گری باشگاه نیز پیگیری و برطرف شد. 15 مورد باقی مانده به سرعت اصلاح شد و تعدادی دیگر تا 7 مهر حل شد. تغییرات در تیم ملموس است اما تا چند روز گذشته نیز حواشی هم چنان ادامه داشت که خوش بختانه جلوی آن ها را گرفتیم. روحیه همه عالی است. مطمئن هستم نفت یکی از تیم های شگفتی ساز لیگ امسال خواهد بود.

 

انتهای پیام/

اظهارات جهانیان درباره استعفای علی کریمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس خدایی
۱۳:۵۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
من از مسولین باشگاه نفت انتظار دارم علیرضا منصوریان را به
خانه خود دعوت کند.
آخرین اخبار