قصه سرکاری استقلال و فاتح تریم

پروسه حضور فاتح تریم در نیمکت استقلال از همان ابتدا هم عملیاتی غیرممکن به نظر می رسید.

قصه سرکاری استقلال و فاتح تریمبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با وجود گذشت نزدیک به یک هفته از جدایی علیرضا منصوریان، مدیران استقلال همچنان سرمربی خود را انتخاب نکردند و تنها بررسی رزومه چند سرمربی را در دستور کار قرار دادند.

از طرفی پس از استعفای منصوریان و موافقت رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه در سایت رسمی خبر از جذب فاتح تریم را اعلام کرد تا همه فکر هواداران به سمت این مربی برود . مربی درجه یک خارجی و پرافتخار ترکیه که همه منتظر بودند برای سرو سامان دادن به وضعیت نیمکت استقلال هدایت این تیم را قبول کند.

در این میان هم مطرح شد که نماینده باشگاه مذاکراتی را با این مربی انجام داده اما تا به امروز هیچ اظهار نظر جدیدی درباره شرایط فاتح تریم برای حضور در ایران انجام نشده و به نظر آمدن این مربی گران قیمت منتفی باشد چرا کهبا گذشت نزدیک به یک هفته نه تنها هیچ پیشرفتی در پروسه جذب فاتح تریم دیده نشده بلکه خیلی ها به این فکر فرو رفته اند که قیمت بالای این مربی باعث شده مدیران استقلال از جذب فاتح تریم منصرف شوند.

از طرفی انتخاب کمیته فنی و تشکیل جلسه برای انتخاب سرمربی هم در این وضعیت بحرانی نشان دهنده این است که مدیران استقلال در نظر دارند انتخاب سرمربی جدید را به عهده این افراد بیندازند تا به همین منظور جای حرف و حدیثی باقی نماند.

اما هر چه که هست به نظر می رسد وعده مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی تا روزهای پایانی هفته جاری هم عملی نخواهد شد و نباید منتظر انتخاب سرمربی جدیدی به نام فاتح تریم باشیم.در این میان فقط نامی دهان پرکن و راضی کننده ای برای هواداران مطرح شد تا آنها مدتی به این مربی سرگرم باشند و گرنه مدیریت باشگاه به خوبی می دانست که در این شرایط با مطرح چنین اسمی چگونه استقلال را از حواشی دور کند.

فاتح تریم ملقب به امپراطور تا پیش از بحث حضورش در استقلال هدایت تیم ملی کشور ترکیه را بر عهده داشت اما اختلافات او با روسای فدراسیون فوتبال ترکیه باعث شد حکم برکناری اش صادر شود. اخراجی که بنا به وعده فدراسیون فوتبال هیچ ضرر و زیانی به قرارداد مالی سنگین این مربی وارد نخواهد ساخت و او طبق توافق تا یک سال دیگر که با فدراسیون قرارداد دارد، رقم 3.5 میلیون یورو حقوق و دستمزد را ماه به ماه دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب فاتح تریم سالی 3.5 میلیون یورو براساس توافق با فدراسیون فوتبال ترکیه دریافت می کند و با توجه به اینن موضوع هیچ عقل سلیمی قبول نمی کند که قید این پول را بزند و با رقمی کمتر از آن به ایران و باشگاه استقلال بیاید.

با این تفاسیر مدیران استقلال که می دانستند فاتح تریم مربی ارزان قیمتی نیست، نام او را بر سر زبان ها انداختند و مدعی شدند مذاکرات با او را آغاز کرده اند اما به نظر قیمت بالای فاتح تریم باعث شده تا مدیران استققلال منصرف این مساله شوند.

در هر صورت می توان گفت پروسه حضور فاتح تریم در نیمکت استقلال از همان ابتدا هم عملیاتی غیرممکن به نظر می رسید و تنها برای مدتی باعث بازی با احساسات هواداران شد .البته مدیران استقلال به صورت قطع در نظر داشتند این مربی را جذب کنند اما همان طور که اعلام شد قیمت بالا تنها تمام معامله را برای حضور این مربی روی نیمکت استقلال بر هم زد.

با وجود این باید دید مدیران استقلال برای جذب سرمربی در روز های اینده چه اقدامی را انجام می دهند.

انتهای پیام/

 پرونده فاتح تریم و استقلال بسته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار