رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره حذف دیدار ایران و توگو از سایت فیفا ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار محل دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با توگو که پیش از این قرار بود در شهر کازان روسیه برگزار شود، با صادر نشدن روادید این کشور برای توگویی ها به ورزشگاه آزادی تهران تغییر یافت.

صبح امروز(چهارشنبه) سایت فدراسیون جهانی فوتبال، تاریخ و محل برگزاری این دیدار را بارگزاری کرد اما پس از دقایقی آن را از روی صفحه خود برداشت. همین امر احتمال   لغو بازی دوستانه ایران و توگو را افزایش داد.

واکنش فدراسیون فوتبال به حذف دیدار ایران و توگو از سایت فیفا

حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: دیدار ایران و توگو به هیچ وجه لغو نمی شود چراکه تمام مکاتبات لازم برای برگزاری این بازی در تاریخ 13 مهر در ورزشگاه آزادی انجام و حتی روادید اعضای تیم ملی توگو برای سفر به ایران صادر شده است. بنابراین به صرف اینکه تاریخ و محل برگزاری دیدار ایران و توگو از سایت فیفا حذف شده است نمی توان از لغو آن خبر داد.

واکنش فدراسیون فوتبال به حذف دیدار ایران و توگو از سایت فیفا

او در پایان خاطرنشان کرد: تنها موافقت نامه کنفدراسیون فوتبال آفریقا برای برگزاری این بازی به ما نرسیده است که این نامه هم در روزهای آتی برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیدار ایران و توگو از سایت فیفا حذف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار