لیگ قهرمانان اروپا؛

پی اس جی بایرن را تحقیر کرد/ پیروزی پر گل منچستر یونایتد/ تداوم سکو نشینی انصاری فرد

هفته دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی آسان تیم فوتبال پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ و پیروزی پر گل منچستریونایتد پبگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) با انجام 8 دیدار به پایان رسید که طی این بازی ها تیم های مدعی پاری سن ژرمن، چلسی،منچستریونایتد و یوونتوس به پیروزی رسیدند.

بازی های امشب با دیدار تیم های قره باغ جمهوری آذربایجان و رم ایتالیا از گروه  سوم آغاز شد که این بازی  با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.

در این مسابقه که درورزشگاه بین المللی شهر باکو برگزار شد،رمی ها موفق شدند با نتیجه 2-1 به پیروزی دست یابند.

مانولاس در دقیقه 7 و ادین ژکو در دقیقه 15 دو گل رم را به ثمر رساندند و پدرو هنریک در دقیقه 28 یکی از گل ها را جبران کرد.

چلسی 2 - اتلتیکو مادرید 1

در بازی دوم گروه سوم، دیدار اتلتیکومادرید و چلسی، با برتری 2 بریک چلسی در خارج از خانه به پایان رسید.گریزمان در دقیقه 40 اتلتیکو را در اولین بازی در زمین جدید خود پیش انداخت اما موراتا در دقیقه 60 بازی را به تساوی کشاند و باتشوایی در دقیقه 94 گل برتری تیم انگلیسی را به ثمر رساند.در جدول گروه سوم، چلسی با 6 امتیاز در صدر است و رم 4، اتلتیکومادرید یک و قره‌باغ بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

منچستریونایتد 4 - زسکا مسکو 1 


در گروه اول، منچستریونایتد در زمین زسکا مسکو به راحتی 4 بر یک پیروز شد.لوکاکو در دقایق 4 و 27، مارسیال در دقیقه 19 (از روی نقطه پنالتی) و میخیتاریان در دقیقه 57 برای شیاطین سرخ گل زدند و تنها گل زسکا به وسیله کوچانوف در دقیقه 90 زده شد.

بازل 5 - بنفیکا صفر


بازل سوئیس  هم با نتیجه پر گل و عجیب 5 بر صفر میهمانش، بنفیکا را در هم کوبید.اوبرلین در دقایق 20 و 69، لانگ در دقیقه 2، وولفسینگل در دقیقه 59 (از روی نقطه پنالتی) و ریوروس در دقیقه 77 برای بازل گل زدند. ضمن اینکه آیلتون از بنفیکا در دقیقه 63 از بازی اخراج شد.

در جدول گروه اول، منچستریونایتد 6 امتیازی در صدر است و بازل و زسکا مسکو با 3 و بنفیکا بدون امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

پاری سن ژرمن 3 - بایرن مونیخ صفر

در گروه دوم، پاری‌سن‌ژرمن در یک بازی مقتدرانه بانتیجه 3 بر صفر میهمان خود بایرن‌مونیخ را شکست داد.آلوز در دقیقه 2، کاوانی در دقیقه 32 و نیمار در دقیقه 63 برای تیم پی اس جی گلزنی کردند.

سلتیک 3 - اندرلخت صفر

در دیگر بازی این گروه، سلتیک با گل‌ گریفیث در دقیقه 38 و گل به خودی کارا در دقیقه 50 و سینکلر در دقیقه 92 ، موفق شد در خانه اندرلخت 3 بر صفر پیروز شود.
به این ترتیب در گروه دوم، پاری‌سن‌ژرمن 6 امتیازی بالاتر از بایرن و سلتیک 3 و اندرلخت بدون امتیاز در صدر قرار گرفت.

بارسلونا یک - اسپورتینگ لیسبون صفر

در گروه چهارم، بارسلونا با گل به خودی کواتس در دقیقه 49 به سختی یک بر صفر میزبانش، اسپورتینگ لیسبون را برد.

یوونتوس  2 - المپیاکوس صفر

در دیگر بازی این گروه، یوونتوس 2 بر صفر المپیاکوس را شکست داد.هیگواین در دقیقه 69 و ماندزوکیچ در دقیقه 80 گل‌های یوونتوس را به ثمر رساندند.
در این بازی مثل بازی قبل کریم انصاری فرد در فهرست 18 نفره المپیاکوس حضور نداشت.


در جدول گروه چهارم، بارسلونای 6 امتیازی در رده اول قرار دارد. اسپورتینگ لیسبون و یوونتوس 3 امتیازی هستند و المپیاکوس بدون امتیاز  در انتهای جدول این گروه قرار دارد.

بیشتر بخوانیم

پیروزی دشوار آ اس رم مقابل قره باغ

خلاصه بازی قره باغ 1_2 آس رم 5 مهر 96 + فیلم

خلاصه بازی اتلتیکومادرید 1 – 2 چلسی 5 مهر 96 + فیلم

خلاصه بازی بارسلونا 1 – 0 اسپورتینگ لیسبون 5 مهر 96 + فیلم

خلاصه بازی یوونتوس 2 – 0 المپیاکوس 5 مهر 96 + فیلم

خلاصه بازی اندرلخت 0 – 3 سلتیک 5 مهر 96 + فیلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار