رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از تخصیص اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه‌های این دانشگاه در برنامه ششم توسعه خبر داد.

تحولات اساسی دانشگاه فنی و حرفه ای در برنامه ششم توسعه/ورود خیرین به دانشگاه فنی و حرفه ایناصر شمس رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تجهیزات دانشگاهی،دانشگاه فنی و حرفه ای هرچند بسیار نامناسب نیست اما نیاز اساسی به بازسازی در بخش آزمایشگاهی داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه در دانشگاه اعتبار مطلوبی برای تجهیزات آزمایشگاهی در نظر گرفته شده است و امیدواریم با تخصیص این بودجه گارگاهای این دانشگاه را تجهیز و مورد استفاده دانشجویان قرار دهیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از مشکلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای را کمبود تجهیزات و قدیمی بودن این ابزار دانست و افزود: در برخی مراکز این دانشگاه تجهیزات متعلق به 50 سال قبل هستند. قیمت بالای تجهیزات فنی مشکل دیگری است که این دانشگاه با آن روبرو است.

وی حضور خیران را در این دانشگاه مهم دانست و بیان کرد: خوشبختانه خیران کمک های خوبی را به این دانشگاه داشتند و در بخش صنعت هم افرادی برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم در کوتاه مدت در برنامه ششم توسعه تحولات اساسی در بخش فنی و حرفه ای در کشور ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار کرد: اين دانشگاه بايد كارآفرين باشد و به كاهش بيكاری در كشور كمک كند.

شمس افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای بايد رشد و بالندگی داشته باشد تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری و نيازهای جامعه را برطرف كند.

انتهای پیام/

اما و اگرهای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار