لغو پیامک تبلیغاتی با شماره ۱۹۵

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استان قزوین گفت : مشترکان برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی با ۱۹۵ تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جاویدی گفت : افرادی که از طریق سامانه #۸۰۰* نتوانستند پیامک‌های تبلیغاتی خود را لغو کنند از طریق سامانه ۱۹۵ پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه دو نوع پیامک وجود دارد که مردم با آن چالش دارند گفت : پیام‌های نوع اول تبلیغاتی است که برای مشترکان هیچ هزینه‌ای ندارد و از طریق سامانه #۸۰۰* می‌توان آن را لغو کرد.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استان گفت: پیام‌های دوم شامل اخبار، مسابقه، آموزش و بهداشت است که پیامک‌های ارزش افزوده یا مبتنی بر محتوا نامیده می‌شود.

به گفته جاویدی، این پیام‌ها موقع ارسال اولیه هزینه‌ای برای مشترکان ندارد، ولی در صورت فعال شدن بر اساس محتوای پیامک از ان‌ها خواسته می‌شود تا عددی را به سامانه مورد نظر ارسال کنند که بعد از آن، هزینه باید پرداخت شود.

جاوید‌ی گفت: همه پیامک‌های تبلیغاتی و مبتنی بر محتوا از طریق سامانه ۱۹۵ تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی قابل پیگیری است.

به گفته وی مردم می‌توانند این مشکل را هم از طریق اینترنت و هم از طریق تلفن پیگیری کنند.

مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استان درباره برگشت هزینه‌های کسر شده از مشترکان گفت: هزینه‌هایی که نا خود آگاه و یا به صورت غیرمنطقی از مشترک دریافت شده باشد از طریق قطعا سامانه ۱۹۵ قابل پیگیری و برگشت است.

انتهای پیام/

 

مشترکان برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی با ۱۹۵ تماس بگیرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار