انهدام باند ماموران قلابی در نیشابور

با تلاش پلیس امنیت عمومی شهرستان نیشابور باند ماموران قلابی متلاشی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر ورود به عنف در یک منزل مسکونی در محدوده بلوار شهید بهشتی شهر نیشابور موضوع در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه از شاکی پرونده مشخص شد چهار مرد جوان با معرفی خود به عنوان مامور با ورود به منزل اخاذی کردند.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی پس از بررسی اظهارات شاکی پرونده و استعلام از آن نهاد دولتی و اطمینان از قلابی بودن این افراد تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند. ماموران قلابی در دام قانون گرفتار شدند

وی عنوان کرد: ماموران این فرماندهی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات از متهمان برای مشخص شدن سایر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: کارمندان نهاد‌ها و ادارات دولتی می‌بایست در زمان درخواست مردم کارت شناسایی عکس دار و دارای تاریخ اعتبار را ارائه و چناچه قصد ورود به حریم خصوصی و منزل را داشته باشند علاوه بر کارت شناسایی می‌بایست مجوز قضائی را ارائه کنند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

 
انتهای پیام س. ح
 
 

ماموران قلابی نیشابور در دام پلیس

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.