اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اراک + مسیر‌ها

در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در شهر اراک اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ امیدی رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان مرکزی گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور تسهیل در رفت و آمد، محدودیت‌های ترافیکی در شهر‌های استان مرکزی و برخی خیابان‌های شهر اراک اعمال می‌شود.

سرهنگ امیدی افزود: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ تا پایان مراسم در شب‌های تاسوعا و عاشورا و از ساعت ۱۰ صبح تا پایان مراسم در روز تاسوعا و عاشورا اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد:این محدودیت‌های ترافیکی در اراک در خیابان‌های منتهی به مصلی بیت‌المقدس، مسجد سیدها، امامزاده عبدالله و آمنه خاتون (ع)، خیابان شهید بهشتی از میدان شریعی تا میدان شهدا، از پل جهاد به سمت مصلی، تقاطع دانشگاه _. آیت اله غفاری به سمت مصلی، تقاطع ادبجو_انوری به سمت مصلی، از پل برق به سمت مسجد سیدها، از میدان فراهان به سمت میدان قران، از تقاطع بلوار داوران به سمت میدان قران و خیابان قائم مقام اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: این تمهیدات با حضور تمام توان پلیس راهور برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، رفاه حال آنان برای حضور در مراسم سوگواری امام حسین (ع) است که در صورت لزوم نیز این محدویت‌ها به شکل مقطعی در تمام معابر شلوغ و پرتردد رفت و آمد اجرا می‌شود.

وی از برخورد پلیس با رانندگانی که اقدام به گل اندود کردن شیشه‌های خودرو خود می‌کنند خبر داد و گفت::همچنین ورود هر گونه خودرو و موتورسیکلت به دسته جات عزاداری ممنوع بوده و در صورت وجود چنین موردی پلیس با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام / ج.
محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.