حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، 80 درصد از ایثارگران و جانبازان از خدمات درمانی بنیاد شهید راضی هستند.

رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهیدحجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از اقدامات موفق بنیاد شهید در بخش درمان، جلوگیری از اعزام جانبازان به خارج از کشور بود که حدود 98 تیم پزشکی شامل پزشکان فوق تخصص و متخصص را برای درمان ایثارگران به استان‌های مختلف کشور اعزام کرد.

وی افزود: در همین راستا بیماران در روستاها و شهرها ضمن انجام معاینه از سوی تیم‌های پزشکی، در صورت نیاز بستری می‌شوند و چنانچه نیاز به خدمات تخصصی‌تر داشته باشند، برای درمان به تهران اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به اثرگذار بودن فعالیت‌های درمانی بنیاد شهید بر درمان جانبازان، گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، 80 درصد ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید راضی هستند و به طور حتم در بنیاد شهید کمبودهایی در ارائه خدمات وجود دارد، اما همچنان سعی می‌کنیم که تا حد امکان در خدمت ایثارگران باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تاکید کرد: هزینه بیمه تکمیلی برای تمام ایثارگران رایگان، بدون سقف و فرانشیز است و در حال حاضر پروتکلی برای تعدادی از جانبازان شیمیایی در کشور تهیه شده و همچنین به مرور زمان برای تمام جانبازان این پروتکل تنظیم می‌شود و براساس آن پزشکان می‌توانند اقدامات لازم را برای درمان جانبازان شیمیایی انجام دهند.

انتهای پیام/

80 درصد ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید راضی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
بسیار عالی...
آخرین اخبار