آیت الله ناصری بر تبعیت از آموزه های عاشورایی و پیروی از مقام معظم رهبری که تنها را خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همدلی بین مسئولان نظام اسلامی گفت: تحقق کامل اقتصاد مقاومتی تنها راه خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی دشمنان دین و نظام اسلامی ایران است.

آیت الله  محمدرضا ناصری‌ افزود: دشمنان دین و نظام اسلامی قصد دارند با طراحی و اجرای توطئه‌های سه مرحلی کوتاه مدت، میانه مدت و دراز مدت، دین و آموزه‌های عاشورایی را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند.

امام جمعه یزد ایجاد ناامنی و تفرقه را از جمله توطئه‌های کوتاه مدت دشمنان علیه نظام اسلامی ایران دانست و  گفت: ضربه زدن به اقتصاد و ایجاد سختی‌های مختلف در معیشت مردم، توطئه میان مدت دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله ناصری‌  افزود: تغییر نظام انقلاب اسلامی را توطئه دراز مدت مستکبران عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی با ملاک قرار دادن ارزش‌های الهی و اسلامی سدی مستحکم در برابر ظلم دشمنان دین و نظام اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت همدلی و احساس مسئولیت بیش از پیش بین مسئولان و دست‌اندرکاران نظام، گفت: وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری تنها را خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

آیت الله ناصری  ترویج بیش از پیش فرهنگ اقتصاد مقاومتی را از دیگر اقدامات ضروری در راستای ایستادگی مقابل دشمنان دانست و افزود : اقتصاد مقاومتی الگویی مناسب برای ایمن‌سازی اقتصاد کشور در برابر توطئه‌های اقتصادی دشمنان است.

وی تجزیه کردستان را از دیگر توطئه‌های جهانی استکبار علیه ارزش‌های انسانی  اعلام کرد و  گفت : آمریکا، اسرائیل و انگلیس هیچ وقت به فکر مصلحت و خیرخواهی اقوام کرد، عرب و ترک نبوده و نیستند.

آیت الله ناصری با بیان این‌که امام خمینی(ره) به درستی فرمود این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، اظهار کرد: ما در عصر امروز می‌بینیم که مدافعین حرم اهل بیت با ملاک کردن عاشورا و فرهنگ شهدای کربلا چگونه از جان و مال خود در راه حراست از حریم اهل بیت و ارزش‌های اسلام جان فشانی می‌کنند.

امام جمعه یزد در  خصوص  شهید مدافع حرم محسن حججی، اشاره کرد: اخلاص در عمل یکی از مهمترین ویژگی رفتاری این شهید مدافع حرم و دیگر شهدای حریم اهل بیت است.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه این هفته یزد به امامت آیت الله ناصری برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.