امام جمعه خرم آباد:

راه شکست آمریکا تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: راه شکست آمریکا تکیه بر توان داخلی است و اگر می‌خواهیم اقتصادمان حل شود باید اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛نماینده، ولی فقیه در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزارن در مصلی الغدیر خرم آباد با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله حسین (ع)، تاسوعا و عاشورای حسینی را روز مصیبت و حزن و اندوه اهل بیت و عزا و ماتم دانست و گفت: صبر و مقاومت، دوری از ذلت و خواری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، قیام برای خدا و حرکت در مسیر ولایت از مهمترین درس نهضت عاشوراست.

 حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی با اشاره به تشیع پیکر مطهر شهید حججی، وی را شاگرد مکتب امام حسین (ع) معرفی کرد و افزود: شهید حججی در زمان حیات، عزت و آبروی ایران بود و شهادتش هم محور وحدت در جامعه شد.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر شعار سال و اقتصاد مقاومتی مبنی بر تلاش مسئولان و مردم در راستای تولید و اشتغال، افزود: تفکر انقلابی آن است که ما بتوانیم باتوکل به خدا و تکیه بر ظرفیت و توان داخلی در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کنیم و این تنها راه شکت دشمن است.

انتهای پیام/پ

شهید حججی شاگرد مکتب امام حسین (ع) است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.