چالش جابجایی بین علی کریمی و درخشان در نفت

نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال نفت طلائیه تهدان در فصل جاری با جابجایی‌های متعدد بین حمید درخشان و علی کریمی مواجه شده است.

چالش جا به جایی بین علی کریمی و درخشان در نفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تنش های اخیر علی کریمی با حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه تهران سبب شده جادوگر در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرد.

براین اساس زمزمه هایی از مذاکره جهانیان با حمید درخشان، سرمربی قبلی نفت برای بازگشت او به این تیم شنیده می شود که در صورت تحقق چنین امری یک اتفاق عجیب و در عین حال فاجعه بار در فوتبال ایران رخ می دهد.

علی کریمی در زمان نقل و انتقالات پیش از شروع لیگ هفدهم به عنوان سرمربی نفت تهران انتخاب شد اما از آنجاییکه قراردادی با این تیم امضا نکرد و همچنین به دلیل وضعیت بحرانی مالکیتی و مدیریتی باشگاه نفت یک روز پیش از برگزاری دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس، عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید تا مسئولان سابق باشگاه حمید درخشان را جایگزین او کنند.

درخشان در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر هدایت نفت تهران را برعهده گرفت اما به دنبال روی کار آمدن مالک جدید، برکنار و جایش را به علی کریمی داد.

کریمی در سه هفته اخیر لیگ برتر با نفت طلائیه نتایج نسبتا خوبی کسب کرد اما به دلیل اختلافش با حمیدرضا جهانیان
احتمال دارد بار دیگر از این تیم کنار برود و جایش را به درخشان دهد تا به این ترتیب رکوردی بی نظیر در فوتبال ثبت شود چراکه در فوتبال حرفه ای سابقه ندارد نیمکت سرمربی گری یک تیم در هشت هفته، چهار بار بین ۲ مربی مختلف جا به جا شود.

سرمربی نفت طلاییه البته در واکنش با مذاکره مالک باشگاه با حمید درخشان اظهار داشت: من سرمربی نفت_طلاییه هستم و تا زمانی که نامه قطع همکاری ندهند سرکارم حاضر می‌شوم. فعلا من سرمربی تیم هستم نه فرد دیگری.

بیشتر بخوانیم:

حذف کریمی از کانال رسمی باشگاه نفت طلائیه

کریمی کم نیاورد/حضور جادوگر در تمرین نفت طلائیه

اصرار بازیکنان، دلیل تداوم حضور کریمی در تمرینات نفت طلائیه

انتهای پیام/

تکلیف سرمربی نفت طلائیه چه می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار