خیبر خرم آباد؛

مشخص شدن دو عضو جدید هیات مدیره خیبر

تیم فوتبال خیبرخرم آباد عصر امروز و در تمرینات آماده سازی خود دو میهمان ویژه داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد بیرانوند نماینده محترم مردم شریف خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی به همراه پهلوان آرش میراسماعیلی اسطوره ورزش استان و کشور عصر امروز برای دیدار و بررسی مشکلات تیم فوتبال خیبرخرم آباد درمحل تمرین این تیم حضور پیدا کردند.

در این دیدار که با حضور کلیه بازیکنان، کادرفنی و مدیران تیم خیبر و تعدادی از پیشکسوتان فوتبال لرستان در زمین چمن ورزشگاه تختی برگزار شد، عنوان کردند: مشکلات بسیار زیادی داریم که با همکاری همه مسوولین یک هفته‌ای رفع خواهدشد و خوشبختانه شرایط تیم ازلحاظ بازیکن وکادرفنی رضایت بخش است و تنها دغدغه ما مشکلات مالیست.

خسرویافزود: بیرانوند درد ما از بی توجهی مدیران استان است که هیچگونه قدمی برای پیشرفت ورزش و جوانان استان برنمی دارند، تیم خیبر با بدهی سنوات گذشته لیگ دو را شروع کرده امیدواریم که جنابعالی بعنوان نماینده مردم این شهر پیگیر باشید تا گوشه ای، از مشکلات حل و فصل شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبرخرم آباد اعلام کرد از امروز جناب آقایان بیرانوند و میراسماعیلی رسما به عضویت درهیئت مدیره باشگاه انتصاب شده و حکم تقدیم به عزیزان خواهدشد.

پهلوان میراسماعیلی اسطوره بااخلاق ورزش کشور در این دیدارصمیمی ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا گفت: بسیار ناراحت هستم ازاینکه خیبر با بی توجهی مسوولین فصل قبل درلیگ یک حفظ نشد و امید جوانان این شهرناامیدشد. اما با شناختی که از بچه‌های تیم و مدیران باشگاه دارم و پشت کار جناب بیرانوند قطعا این تیم به لیگ یک صعودخواهدکرد و انشالله با برنامه ریزی بلندمدت و صحیح در لیگ برتر حضورخیبررا جشن بگیریم. خدارو شاکریم که در لرستان جوانان غیرتمندی داریم و قول میدهم تا آخرکنارتان خواهم بود.

سیف از پیشکسوتان فوتبال لرستان ضمن خیرمقدم به دکتر بیرانوند و میراسماعیلی فرمود؛بسیار خوشحالیم که نماینده محترم مردم وقت گذاشتند و دراین روز تعطیل برای موفقیت نماینده فوتبال لرستان درجمع بازیکنان و مربیان تیم حضور پیدا کردند و انشالله کار‌های بزرگی برای این تیم مظلوم انجام دهند.

 بیرانوند نماینده مردم خرم آباد درمجلس با عرض تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی صحبت‌های خود را آغاز نمود وی گفت: بسیار خرسندم که موفق شدم درجمع شما عزیزان ورزشکار حضور پیدا کنم و شنونده صحبت‌های شما هستم.

بیرانوند گفت: در چندوچون مشکلات تیم هستم و انشالله بتوانیم با همت همه مدیران باعث رفع این مشکلات باشیم. همیشه با شادی شما شاد بوده ام و با شکست‌های شما زانوی غم بغل گرفته ام. بدانید که ماهم پیگیر هستیم تا بتوانیم گوشه‌ای از این بار سنگین را به دوش بکشیم تا شاهد موفقیت‌های بیشتر شما باشیم.

نماینده مردم خرم آباد عنوان کرد: همین امروز یک سری از مشکلات اولیه از جمله زمین تمرین مناسب' البسه، و خوابگاه مجهز برای بازیکنان شهرستانی را رفع میکنم و قول میدهم درادامه بشدت پیگیر مسائل تیم باشم و انشالله مدیران ادارات دراستان نیز به کمک بیایند و همه شاهددرخشش جوانان این استان باشیم.

در ادامه مهرداد خادمی سرمربی تیم از بیرانوند و آرش میراسماعیلی خواستند در زمان‌های مختلف به تیم سرکشی کنند و به تیم روحیه دهند. خادمی گفت: پول همه چیز نیست و گاهی یک احوال پرسی از مسوولین میلیارد‌ها ارزش دارد. متاسفم که ایشان هیچگونه دل نگرانی برای جوانان این شهرو دیار ندارد و اصلا با ورزش بیگانه است.

خادمی گفت؛ بیرانوند دردمان زیاد است متاسفانه بعضی از بازیکنان کرایه آمدن به سرتمرین راهم ندارند چگونه میتوان تمرکز برای مسابقات داشت

ایشان افزود: آقایان بیرانوند و میراسماعیلی ممنونم از حضور برادرانه و دلسوزانه شما بیاییم همه دست در دست هم گوشه‌ای از کار‌ها رو گردن بگیریم تا همگی از موفقیت استان سربلندباشیم.

وی گفت: مردم قدرشناس انسان‌های موفق و زحمتکش هستند انشالله باحضورشما عزیزان شاهد رونق بیشتر ورزش استان باشیم.

سپس میهمانان به ساختمان هیت فوتبال خرم آباد رفته و در جلسه‌ای دوساعته مشکلات و پیشنهادات را مکتوب نمودند. در پایان جلسه حکم رسمی اعضای جدید هیئت مدیره توسط، ولی خسروی مدیرعامل باشگاه خیبر تقدیم بیرانوند و آرش میراسماعیلی گردید.

انتهای پیام/م

دو عضو جدید هیات مدیره خیبر مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.