محکومیت اقدام رژیم آل خلیفه در سرکوب مراسم عزدارای حسینی

جریان «الوفاء الاسلامی» بحرین سرکوب مراسم عزدارای حسینی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست، جریان «الوفاء الاسلامی» بحرین، تجاوزها و اقدامات سرکوبگرانه مقامات امنیتی رژیم آل خلیفه ضد مراسم عزدارای حسینی، بستن مسجد الخواجه و ممانعت از برگزاری نماز جماعت در این مسجد را محکوم کرد.
 
جریان «الوفاء الاسلامی» بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: کسانی که از برگزاری مراسم گرامیداشت و زنده نگهداشتن عاشورای حسینی ممانعت به عمل می آورند و مساجد را محاصره می کنند و مانع از آن می شوند که ذکر خدای عزوجل در آن مطرح شود همان کسانی هستند که امام حسین علیه السلام را در شب دهم ماه محرم الحرام در کربلا محاصره کردند و در نهایت با او جنگیدند و او را به همراه اصحاب و خانواده اش به شهادت رساندند.

جریان «الوفاء الاسلامی» بحرین افزود: رژیم آل خلیفه که می خواهد با بستن مسجد الخواجه مانع از اقامه نماز و برگزاری مراسم شب عاشورا در آن شود در حقیقت همان یاران یزید هستند بنابراین همه کسانی که راه امام حسین علیه السلام را در بحرین در پیش گرفته اند باید در برابر این رژیم مقاومت کنند. این جریان همچنین بر ضرورت حضور گسترده مردم عزادار در میدان‌های مختلف منامه پایتخت و شکستن همه محدودیت‌های آل خلیفه در زمینه شعائر حسینی تاکید کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار