ایندیپندنت: ترامپ در منحرف کردن افکار عمومی مهارت خوبی دارد

نشریه انگلیسی ایندیپندنت در مطلبی به اقدامات رییس جمهور آمریکا در منحرف کردن افکار عمومی پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه ایندیپندنت نوشت: دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- با وجود وعده‌هایی که درباره جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری و مضر داده بود، خودش دائما از هواپیمای ریاست جمهوری استفاده شخصی می‌کند.

در این مطلب آمده است: ترامپ نشان داده است که مهارت خوبی در منحرف کردن افکار عمومی از اخباری که تهدیدی برای دستور کاری‌اش است، دارد. حتی برخی حمله موشکی او به سوریه در ماه آوریل را اقدامی برای منحرف کردن توجه‌ها از اتهامات مربوط به تماس‌های او با روسیه در دوران انتخابات می دانند.

در پی رسوایی استفاده از جت‌های نظامی یا شخصی، تام پرایس -- وزیر بهداشت آمریکا -- استعفا داد. طبق گزارش‌ها پرایس برای سفر با هواپیما از واشنگتن تا فیلادلفیا 25 هزار دلار هزینه کرده است در صورتی که رفت و برگشت این مسیر به صورت زمینی حدود 72 دلار هزینه دارد.

آن طور که رسانه‌های آمریکایی گزارش کرده‌اند پرایس در 9 ماهی که از دوره دولت ترامپ می‌گذرد 24 پرواز اختصاصی با استفاده از هزینه دولتی داشته و مجموعا بیش از 400 هزار دلار برای اجاره جت‌های خصوصی هزینه کرده است.

این در حالی است که نشریه پولیتیکو آمریکا که نخستین بار در پی یک گزارش تحقیقی از این سفرها خبر داده بود، جمع مبالغ هزینه شده برای وزیر بهداشت و هیات همراهانش در این پروازها را بیش از یک میلیون دلار برآورد کرده است.

اکنون احتمالا ترامپ به دنبال موضوعی است تا توجه ها را از این مسئله منحرف کند اما باید خیلی دقت کند. مشکل بزرگ او هفته گذشته پورتوریکو و طوفان ماریا و نحوه کمک رسانی بود. در چنین شرایطی او دائما درباره ورزشکاران توئیت می‌کرد.

انتهای پیام/

تبحر ترامپ در منحرف کردن افکار عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار