ناکامی تروریست‌های داعش در حمله به مناطقی از دیرالزور سوریه

ارتش سوریه چند خودروی بمب‌گذاری شده متعلق به داعش را در دیرالزور منهدم کرد و ده‌ها تن از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

ناکامی داعش در حمله به مناطقی از دیرالزور سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، یگان‌هایی از ارتش سوریه طی عملیات مستمر در محورهای مختلف در دیرالزور، چند خودروی بمب‌گذاری شده متعلق به تروریست‌های داعش را منهدم کردند و تعداد زیادی کشته و زخمی در صفوف آنها بر جا گذاشتند.

 یک منبع نظامی در گفتگو با شبکه خبری العالم تاکید کرد در ساعات گذشته درگیری های شدیدی میان یگان‌هایی از ارتش سوریه و عناصر تروریستی داعش که به برخی مراکز ایست بازرسی در منطقه الثرده در جاده المیادن ـ دیرالزور حمله کرده بودند، صورت گرفت. این منبع افزود: درگیری ها با شکست تروریست‌ها به پایان رسید؛ طی این عملیات ده‌ها تروریست داعشی کشته شدند و 3 خودروی بمب‌گذاری شده منهدم گشت؛ نیروهای سوریه همچنین یک خودروی زرهی به غنیمت گرفتند.

 این منبع همچنین اظهار داشت که ارتش سوریه و متحدانش حمله گروه تروریستی داعش، از مواضعشان در اطراف شهرک الجنینه به سمت بیمارستان قلب در شمال غرب دیرالزور را ناکام و شماری کشته و زخمی در صفوف تروریست‌ها برجا گذاشتند. یگان‌های ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت در راستای عملیات والفجر 3 به عملیات نظامی خود در شرق منطقه حمیمه در دورترین نقطه جنوب شرق حمص ادامه می دهند و پس از درگیری با داعش همزمان با حملات توپخانه ای به تجمعات تروریستها در این منطقه، 4 کیلومتر در جاده حمیمه ـ ایستگاه دوم پیشروی کردند.

وزارت دفاع سوریه ویدئویی از شکست حمله داعش به منطقه الثرده در دیرالزور و هلاکت تروریست‌های مهاجم منتشر کرده است.

 

انتهای پیام/

شکست حمله داعش به چند محور در دیرالزور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار