دختر مبتلا به اوتیسم، قهرمان تنیس شد +تصاویر

دختری ۱۸ ساله ساکن فلوریدا که مبتلا به اوتیسم است، با اعتماد به نفس و تمرین و پشتکار، قهرمان این دوره از مسابقات تنیس شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل ازهلتس نیوز، بریتنی تایگرتز ۹ ساله بود که اوتیسم در او تشخیص داده شد . مادرش از دوران نوزادی متوجه عدم پیشرفت او در مقایسه با کودکان هم سالش شده بود و مدام او را نزد پزشکان می برد، اما با این پاسخ مواجه میشد که برخی کودکان دیرتر به مرحله رشد می رسند و جای نگرانی نیست، در حالی که او به اوتیسم مبتلا بود.

دختر مبتلا به اوتیسم، قهرمان تنیس شد

وضعیت بریتنی هر روز مادرش را نگران تر از قبل می کرد . او هرگز چهاردست و پا راه نرفت و تا ۶ سالگی کلمه ای بر زبان نیاورد و نهایتا در ۹ سالگی اوتیسم در او تشخیص داده شد.

اما اکنون او یک تنیس باز نمونه و خاص است، هرچند قبل از بازی برای بستن بند کفشها و یا دم اسبی کردن موهایش نیاز به کمک دارد، اما هیچیک از این مشکلات مانع از گام برداشتن او در زمین بازی نشد و ورزش دنیای جدیدی رو برای این ورزشکار اوتیستیک گشود.

دختر مبتلا به اوتیسم، قهرمان تنیس شد

اوبا اعتماد به نفس زیادی در گفتگو با «سی ان ان» گفته که مردم مرا برای آنچه که هستم و آنچه که می توانم انجام دهم می پذیرند و همین روحیه او را در ۱۸ سالگی تبدیل به یک قهرمان تنیس کرده است . .

والدین کودکان اوتیستیک کودکانتان را دریابید و با پرورش تواناییهای درونی آنها افقهای روشنی پیش رویشان بگشایید.

منبع:ایسنا

 انتهای پیام/

قهزمان تنیس مبتلا به اوتیسم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۲:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
من پسر اوتیسم ۱۳ ساله دارم .خیییلی بااستعدادی.نمی دونم درچه رشته ورزشی بذارمش
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۵۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
افرین به این اراده
آخرین اخبار