معاون استاندار کردستان:

گردشگری زمینه ساز توسعه اقتصادی است

معاون استاندار کردستان گفت: یکی از زمینه های توسعه اقتصادی در دنیا صنعت گردشگری است.

 گردشگری زمینه ساز توسعه اقتصادی است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین فیروزی معاون استاندار کردستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته گردشگری که در دبیرستان صادق وزیری سنندج برگزار شد گفت: موضوع گردشگری بسیار مهم است و باید اولیاء مدرسه در پاره ای از ساعات کلاس درس به بیان اهمیت آن بپردازند.

وی به توجه قرآن کریم به بحث گردشگری اشاره کرد و افزود: در بسیاری از آیات قرآن کریم مسلمانان به سیر و سیاحت بر روی زمین و دیدن احوال گذشتگان امر شده اند.

فیروزی به مسافرت های پیامبران مختلف بر روی زمین نیز اشاره کرد و گفت: از بین این داستان ها مطالب بسیاری برای عبرت آموزی وجود دارد که در آنها به بسیاری از مسائل زندگی اشاره شده است.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه گردشگری در جهان امروز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: امروزه یکی از زمینه های توسعه اقتصادی در دنیا صنعت گردشگری است.

وی افزود: گردشگری علاوه بر توسعه اقتصادی زمینه های توسعه فرهنگی،اجتماعی،آموزشی، علمی،دینی و مذهبی را هم دربر گرفته است.

فیروزی با اشاره اینکه صنعت گردشگری صنعتی پاک، بی دود و آلاینده است که با حجم بالای اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است بیان کرد: امروزه در همه ی نقاط دنیا که زمینه برای گردشگری دارند برای  جذب گردشگر برنامه ریزی می کنند.

معاون استاندار کردستان گفت:سفر مردم به کشورهای دیگر، سفر حجاج و زائران به اماکن زیارتی و سفرهای علمی موجب توسعه گردشگردی در بسیاری از زمینه ها خواهد شد.

وی افزود:هدف از برگزاری مراسم زنگ گردشگری  جلب توجه نوجوانان و جوانان برای توسعه گردشگری در زمینه های اقتصادی، آموزشی،علمی و مذهبی  است.

 معاون استاندار کردستان در پایان مراسم، زنگ گردشگری را به منظور توجه هرچه بیشتر جوانان به بحث گردشگری به صدا درآورد.

انتهای پیام/

صنعت گردشگری صنعتی پاک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.