زارع فرد خبر داد

زنانه شدن جمعیت سالمندان تحت پوشش کمیته امداد

مدیر کل حمایت های اجتماعی کمیته امداد گفت: به ازای هر 100 زن سالمند، 97 مرد سالمند تحت پوشش کمیته امداد هستند که ساختار جمعیتی سالمند در این نهاد به سوی زنانه شدن پیش می رود.

زنانه شدن جمعیت سالمندان تحت پوشش کمیته امدادبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛مجید زارع فرد مدیر کل حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی در نشست خبری که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: 25 درصد سالمندان کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 24 درصد سالم و 54 درصد از کار افتاده هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به ازای هر 100 زن سالمند، 97 مرد سالمند تحت پوشش کمیته امداد هستند ساختار جمعیتی سالمند در این نهاد به سوی زنانه شدن پیش می رود.

زارع فرد خاطر نشان کرد: 64 درصد زنان و 36 درصد مردان سالمند تحت حمایت، معیشت بگیر کمیته امداد هستند.

مدیر کل حمایت های اجتماعی کمیته امداد خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت روز سالمند همایشی در تاریخ نهم مهرماه برای سالمندان تحت پوشش کمیته امداد برگزار می شود که در این همایش از 250 سالمند تحت پوشش تقدیر می شود.

زارع فرد در پایان تاکید کرد: به مناسبت روز سالمند از فرزندان نخبه 250 سالمند در مناطق مختلف بر اساس شاخص هایی که دارند از 16 مهر در اردوگاه ثامن مشهد تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

تقدیر از 250 سالمند تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار