افتخاری:استقلال با شفر به روزهای اوج خود برمی گردد

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: شفر مربی خوبی برای باشگاه استقلال است و او می تواند کمک کند تا استقلال به افتخارات گذشته دست پیدا کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا افتخاری پس از عقد قرارداد رسمی با وینفرد شفر در نشست خبری گفت:از تمامی شما عزیزان که در این نشست حضور دارید و ساعت ها وقت گذاشتید تشکر می کنم . همچنین به وینفرد شفر خیر مقدم می گویم و امیدوارم سال های خوبی در ایران همراه با موفقیت و کسب افتخار برای استقلال سپری کنند. دوستان استحضار دارند که گزینه های زیادی را بررسی کردیم اما نهایتا به این جمع بندی رسیدیم که شفر مربی خوبی برای باشگاه استقلال است و او می تواند کمک کند تا استقلال به افتخارات گذشته دست پیدا کند.

او ادامه داد:ما شرایطی را پیش بینی کردیم تا شفر بتواند با انگیزه به کار خود را ادامه دهد. قرارداد ما به مدت 2 فصل است و برای فصل دوم نیز شرایطی را در نظر گرفتیم و امیدواریم شرایط را کسب کنند تا در سال دوم نیز در خدمت شفر باشیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال بیان کرد: امروز روز بزرگی برای استقلال است چرا که  این باشگاه توانست پس از سال ها یک مربی خارجی رزومه دار را جذب کند. امیدوارم با کمک این مربی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم .حضور شفر را به فال نیک می گیریم و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم. می دانم منتظر صحبت های او هستید پس من سکوت می کنم.

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری در مورد وینفرد شفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۷:۵۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
شفر که هیچ با شوفر هم به هیچ جا نمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
جدی
آخرین اخبار