عضو کمیسیون فرهنگی از بررسی طرح اصلاح بند 3 ماده 18 قانون گذرنامه در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

تشکیل ستاد مشترک کمیسیون فرهنگی و امنیت ملی برای اصلاح قانون گذرنامهفاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود با اشاره به بررسی طرح اصلاح بند 3ماده 18 قانون گذرنامه گفت: در این جلسه درباره شرایط اضطرار خروج بانوان از کشور بحث‌هایی مطرح شد که کمیسیون امنیت ملی به عنوان کمیسیون اصلی این طرح را در دستور کار دارد و کمیسیون فرهنگی هم به عنوان کمیسیون فرعی آن را مورد بررسی قرار داد. 

وی ادامه داد: قرار بر این شد که ستاد ویژه‌ای برای بررسی این طرح تشکیل شود چرا که برخی از تبصره‌های آن نیاز به رفع ابهام دارد و برای آنکه شورای نگهبان به آن ایراد نگیرد، باید واضح‌تر مشخص شود.

عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در این جلسه طیبه سیاوشی‌‌شاه‌عنایتی و پروانه سلحشوری جهت حضور در آن ستاد ویژه و مشترک کمیسیون امنیت ملی و فرهنگی انتخاب شدند تا در این جلسات شرکت کنند.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه طرح اصلاح ماده 31 قانون مقررات صادرات و واردات هم مورد بررسی قرار گرفت که به علت آنکه کلیاتش رأی نیاورد، موضوع تبصره 5 این ماده که مربوط به کمیسیون فرهنگی و پیرامون تبلیغ کالاهای خارجی بود، بررسی نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار