کلاهبرداری از کسبه اراک و دستگیری کلاهبردار/ پلیس منتظر تماس مالباختگان

فردی که با جعل عنوان مامور خريد شركت دولتی از کسبه اراک کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد وتحقیقات ادامه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ حسينی رئیس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی با بیان اینکه فردی كه با عنوان مأمور خريد يك شركت دولتی با اغفال كسبه اراكی از آنان كلاهبرداری كرده بود در عمليات كارآگاهان پليس آگاهی استان دستگير و از افرادی كه به اين روش از آنان كلاهبرداری شده خواست با پليس آگاهی تماس بگيرند.

سرهنگ حسينی افزود: پرونده این متهم با مراجعه حضوری يكی از كسبه فروش لوازم ورزشی شهر اراك موضوع در دستورکار تيم كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پليس آگاهي قرار گرفت و در مدت زمان بسيار كوتاهی از تشكيل اولين پرونده، گزارش های ديگری نيز از كلاهبرداری هايی به اين روش از چند نفر ديگر از كسبه در شهر اراك به پليس اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه متهم چند ثوب البسه ورزشی از شاکی خريداری کرده و به ظاهر از طريق موبايل بانك وجه او را پرداخت مي كند كه بعد از ساعتي مشخص مي شود كه مبلغی به حساب فروشنده واريز نشده است اضافه کرد: اين فرد در عملياتی در محل اختفايش دستگير شد و در بازرسي وسايل همراه وی مداركی از چندين مورد كلاهبرداری ديگر از چند نفر ديگر از كسبه به دست آمد.

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی ادامه داد :‌ تا كنون 10 نفر از كسبه شهر اراك كه در حدود 35 ميليون ريال از آنان كلاهبرداری شده است شناسايی شده اند و پس از كسب تكليف قضايی مقداری از وجوه نقد و تعدادی از اموال شكات به آنان بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگي مقام قضايی تحقيقات تكميلی از متهم همچنان ادامه دارد و افرادی كه به اين روش از آنان كلاهبرداری شده است می توانند به پليس آگاهی استان مركزی مراجعه و يا با شماره تلفن 086218408 تماس بگيرند.


انتهای پیام / ج


کلاهبرداری از کسبه اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.