سازمان هواشناسی اعلام کرد:

رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور+جدول

طبق اعلام هواشناسی با افزایش سامانه بارشی در روز چهارشنبه، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی مناطق پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با افزایش فعالیت سامانه بارشی  در روز چهارشنبه رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، سمنان و رگبار باران همراه با وزش باد در استان های کردستان، شمال کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، گلستان، خراسان شمالی پیش‌بینی می شود.

از اواخر این روز بارش در شمالی غرب کشور کاهش یافته و بارش‌ها به مناطق شمال شرق کشور گسترش می یابد، به طوریکه در روز پنجشنبه بارش در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آدربایجان شرقی، قزوین، زنجان، تهران، البرز بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

آب و هوای 12 مهر ماه/ رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور

فعالیت این سامانه از پنجشنبه شب کاهش می یابد ، همچنین روز جمعه در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

براین اساس با شکل گیری توده گرد و خاک برای کشور عراق احتمال انتقال گردوخاک به جنوب غرب و غرب کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد. دما در شمال غرب کشور به طور قابل ملاحظه ای در روز چهارشنبه کاهش می یابد، همچنین هوای سرد در استان های شمالی کشور در این روز ماندگار خواهد بود.

روز جمعه با پایان فعالیت بارشی در کشور افزایش قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی پیش بینی می شود. 

 

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در 12 مهرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار