فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

۷ نقطه آلوده استان لرستان پاکسازی شد

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه ۷ نقطه آلوده استان لرستان پاکسازی شده است گفت:۳۸۸ طرح در ۲۰ روزه اخیر توسط نیروی انتظامی استان لرستان اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار  مهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۰ روزه اخیر در استان لرستان ۳۸۸ طرح توسط نیروی انتظامی استان لرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در ایام مذکور هفت طرح عملیات مشترک در شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، دورود و بروجرد به اجرا درآمد که بخشی از آن مربوط به جلوگیری از گره ترافیکی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه در یک ماهه اخیر ۱۶ طرح پیشگیرانه و چهار طرح عملیاتی و نظارت کنترل در استان لرستان اجرا شد عنوان کرد: در شهریور ماه امسال میزان سرقت در استان لرستان شش درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به پاکسازی هفت نقطه آلوده در استان لرستان بیان کرد: این پاکسازی‌ها تا رضایت نسبی مردم ادامه خواهد داشت.

مهدیان نسب با بیان اینکه ۳۱۰ هزار نفر در شش ماهه نخست امسال با پلیس تماس گرفته‌اند، گفت: از ۳۰۵ هزار تماس انجام گرفته در این مدت ۶۵ درصد عملیاتی شده است ۳۵ درصد نیز مربوط به مشاوره و راهنمایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین متوسط حضور پلیس در صحنه ۱۵ دقیقه و میانگین ابلاغ اپراتور دو دقیقه است، گفت: این سازو کار هنوز در استان فراهم نشده است به همین جهت بعد از هفته ناجا یک ساختمانی به نام ساختمان عملیات در استان راه‌اندازی و مانیتورینگ در آن مستقر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان خاطر نشان کرد: با استقرار مانیتورینگ تمامی خطوط تلفن ۱۱۰ از شهرستان‌ها برداشته می‌شود و خطوط ۱۱۰ در شهر خرم‌آباد تجمیع می‌شود و اپراتور‌ها پاسخ گو هستند.

وی ضمن خرسندی از وضعیت سیستم پایش تصویری در استان لرستان و تاکید بر ارتقاءآن اظهارداشت: هم اکنون ۶۴ دوربین فعال در استان لرستان وجود دارد و بعد از راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ همه دوربین‌های غیر ناجا نیز به آن وصل می‌شوند.

مهدیان نسب با بیان اینکه تخلفات هزار و ۱۵ موتورسیکلت از طریق پایش تصویری ثبت و توقیف شده است، افزود: ۱۳۷ موتورسیکلت پلاک مخدوش توقیف و از رصد هزار و ۳۴۳ نفر افراد مشکوک ۹۵۲ نفر منجر به دستگیری شد.

وی به رصد درگیری و نزاع‌های جمعی در استان از طریق پایش تصویری اشاره و عنوان کرد: ۷۶ نفر به دلیل نزاع از طریق پایش تصویری دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان بیان کرد: به مناسبت هفته ناجا بررسی انجام می‌شود تا وسایل نقلیه توقیف شده‌ای که مشکل قضایی و شاکی ندارند از پارکینگ خارج شود که در این زمینه از سهم ۴۰ تا ۵۰ درصدی ناجا به صاحبان این وسایل نقلیه کمک می‌شود، برای اجرای این طرح منتشر دستور ناجا هستیم.

انتهای پیام/د

۷ نقطه آلوده استان لرستان پاکسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.