سرمربی تیم ملی ژیمناستیک:

شانس حضور ژیمناست های ایران در المپیک 2020 ضعیف است

خیرخواه گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امکان حضور ژیمناست های ایرانی در المپیک 2020 ضعیف است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان کشورمان این روزها خود را برای حضور در مسابقات بین المللی اسلوونی آماده می کند. این تیم در روزهای گذشته یک اردوی 14 روزه در همدان پشت سر گذاشت و امروز مرحله دوم اردوی خود را در لرستان آغاز کرده است.


رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان در گفت و گو با رادیو در این راستا اظهار کرد: ما تا برگزاری مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی برنامه یک ساله داریم و تا آن زمان چندین مسابقه و اردو برای تیم در نظر گرفته ایم که اردوی همدان اولین برنامه ما بود. پس از اردو در لرستان به مسابقات اسلوونی اعزام می شویم. همچنین در مسابقات جام ژاپن یا تویتاکاپ ژاپن و وردکاپ باکو نیز شرکت می کنیم.

او درباره حضور در المپیک توکیو افزود: شانس شرکت در المپیک ۲۰۲۰ ضعیف است. اما سعی خودمان را می کنیم و تمام برنامه هایمان را هم در این راستا تنظیم کرده ایم اما واقعیت این است که شانس زیادی نداریم. برنامه ریزی ها برای المپیک ۲۰۲۴ کامل است و امیدواریم در آن المپیک سهمیه داشته باشیم. در بخش تک وسیله اردوهای تیم ملی را معلوم نکردیم اما تلاش می کنیم در هر اردو برای رقابت های تک وسیله و ۶ وسیله برنامه ریزی داشته باشیم و برای حضور به هر اردو نمره ورودی در نظر بگیریم.


سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری درباره تشکیل کادر فنی متخصص در کنار تیم ملی گفت: در تلاشیم از کمک افراد متخصص مانند روانشناس، متخصص تغذیه و مشاور بدنسازی استفاده کنیم.

خیرخواه درخصوص تأسیس آکادمی ملی ژیمناستیک در پایان خاطر نشان کرد: این آکادمی کار خود را آغاز کرده  و در حال تکمیل تجهیزات است.

گفتنی است مسابقات بین المللی اسلونی از 27 مهر ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/

اظهارات خیرخواه در مورد تیم ملی ژیمناستیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار