رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد؛

افتتاح کلینیک سیار دندانپزشکی در جهرم

کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در روستای صادق آباد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به افتتاح کلینیک سیار دندانپزشکی در این شهرستان گفت: این کلینیک خدمات سطح ۱ و ۲ دندانپزشکی را به صورت رایگان به گروه‌های هدف که کودکان و دانش آموزان زیر ۱۴ سال در مناطق محروم، صعب العبور و عشایری است، ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه اهداف بعدی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ارائه خدمات دندانپزشکی به مادران باردار، مادران شیرده و گروه سالمندان است، افزود: ۲۷۶ میلیون تومان اعتبار برای کلینیک سیار دندانپزشکی اختصاص یافته که از آغاز طرح تحول نظام سلامت تا کنون در بخش بهداشت سلامت دهان و دندان شهرستان جهرم ۳ میلیارد تومان هزینه اختصاص داده شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: تا کنون ۱۸ دندانپزشک از دانشگاه علوم پزشکی و ۲ داوطلب دندانپزشک از بخش خصوصی آماده ارائه خدمت به مردم در مناطق محروم هستند.

گفتنی است، ۱۸ مرکز روستایی در جهرم دارای یونیت ثابت دندان پزشکی هستند که با افتتاح این کلینیک سیار دندانپزشکی و احتساب یک دستگاه آمبولانس سیار دندانپزشکی موجود از قبل، امکان خدمات رسانی به تمامی مناطق محروم شهرستان فراهم شده است.
انتهای پیام /ت

بهره برداری از کلینیک سیار دندانپزشکی در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار