در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برپایی بازارچه خیریه به نفع کودکان کار در دانشگاه الزهرا

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) از برپایی بازارچه خیریه به نفع کودکان کار در سال تحصیلی جاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان تشکل‌های دانشجویی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از برنامه‌های خود برای سال تحصیلی جاری خبر دادند.

اعزام دانشجویان جدید به مشهد مقدس در چند روز آینده

دانشور خدابنده‌لو دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در چند روز گذشته با پربایی غرفه استقبال از دانشجویان جدید آنان را برای ثبت نام راهنمایی می‌کردیم گفت: با همکاری معاونت فرهنگی سفر زیارتی مشهد مقدس برای ورودی‌های جدید طی چند روز آینده تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به دعوت از سخنرانان طراز اول کشوری برای مناسبت های مختلفی از جمله سیزده آبان و شانزده آذر،  برگزاری کارگاه‌های تشکیلاتی، کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد را مهم ترین برنامه‌های فرهنگی و سیاسی این تشکل برشمرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه 17 مهر به عنوان زمان همایش استقبال از دانشجویان جدید تعیین شده است، ادامه داد: برای این روز هم برپایی غرفه ثبت نام و توزیع نشریه و آشنایی دانشجویان با انجمن اسلامی دانشجویان را در دستور کار داریم.

خدا بنده‌لو یادآور شد: فضا سازی دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام محرم و صفر، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه کتابخوانی و همکاری با هیئت دانشجویی دانشگاه در برنامه‌های محرم بخشی از فعالیت این انجمن از آغاز سال تحصیلی تاکنون بوده است.

استقبال از دانشجویان جدید با اهدای هدیه در دانشگاه الزهرا(س)

در ادامه مقدم دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در تابستان کلاس‌های آشنایی با رسانه و مستندسازی، نویسندگی، خبرنگاری و جریان شناسی سیاسی برگزار شد. افزود: برنامه استقبال از دانشجویان جدیدالورود به تازگی به اتمام رسید که اهدای هدیه انجمن اسلامی دانشجویان به دانشجویان ورودی جدید شامل نشریه روزنه، پیکسل (پویش من الزهرایی‌ام) و رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی دانشجویان برخی از فعالیت‌های این انجمن در سال تحصیلی جدید بوده است.

وی با اشاره به مناسبت سالروز فاجعه منا، از برگزاری برنامه‌ای جهت بزرگداشت شهدای منا و مطلع کردن حقوق دانان از وضعیت حقوقی این افراد ادامه داد: مراسم ویژه مدافعان حرم و جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و بزرگداشت روز دانشجو از مهم ترین برنامه‌های آینده این انجمن خواهد بود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا با اشاره به برپایی بازارچه خیریه به نفع کودکان کار به عنوان بزرگترین فعالیت انجمن اسلامی الزهرا از برگزاری دوره صحیفه خوانی حضرت امام خمینی(ره) ویژه افراد تشکیلاتی و شورای مرکزی، دوره‌های روش تحلیل سیاسی مسابقه کتابخوانی فرهنگ عاشورا و نمایشگاه کتاب خبرداد.

مقدم یادآور شد: کرسی آزاد اندیشی شهادت امام رضا، کرسی آزاد اندیشی حقوق زن در اسلام، مناظره دانشجویی، کارگاه عهد جاودانه ( انتخاب و تداوم ازدواج ویژه متاهلین و مجردها)، کارگاه مقاله نویسی و انتشار نشریه روزنه و بی تعارف و توزیع آن بین دانشجویان از دیگر برنامه‌های این انجمن در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

وی در خصوص اردوهای در دست اقدام این انجمن به اردوی زیارتی تشکیلاتی مشهد مقدس در بهمن ماه، اردوی گلزار شهدا و دیدار با سالمندان کهریزک اشاره کرد و تاکید کرد فعالیت مستمر کانون فیلم دفتر انجمن اسلامی دانشجویان کماکان ادامه خواهد داشت و اکران فیلم سینمایی و مستند مهمترین اقدامات این کانون در سال تحصیلی جاری است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در پایان افزود: برگزاری کلاس‌های کدینگ زبان انگلیسی و کلاس عربی بخشی از مهمترین فعالیت‌های این انجمن در حوزه آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار