مدیرکل بیمه سلامت استان؛

کاهش کسورات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت/ارتقا پرداختی به پزشکان جنوب

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان گفت:کسورات سال ۹۵ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به کمتر از هفت درصد رسیده است.

کاهش کسورات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت/ارتقا پرداختی به پزشکان جنوببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان امروز در جلسه بیمه روستایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در مقایسه با سالهای گذشته ارائه خدمات بهداشتی در جنوب کرمان تغییرات زیادی در زمینه نیروی انسانی و فضاهای فیزیکی داشته و کیفیت ارائه خدمات چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ارائه خدمت در مقایسه با گذشته جایگاه خوبی در بین دانشگاه های استان دارد، افزود: کسورات سال ۹۵ دانشگاه به کمتر از هفت درصد رسیده است که این موضوع نشانگر آن است که خدمات سلامت محور، در منطقه رویکرد خوبی داشته است.

جعفری با بیان اینکه ارائه خدمات سلامت دهان و دندان در جنوب کرمان رویکردی قابل تقدیر دارد، تصریح کرد: باید در زمینه سلامت محوری و توانمند سازی مردم در این راستا کارهای بیشتری انجام شود و در بخش آموزش سلامت ،اقداماتی انجام شود که عامه پسند و با محتوای علمی روز دنیا باشد و توجه مردم را جلب کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: برنامه های آموزشی در قالب نشریات، بروشور، کلیپ و ... داشته باشید چرا که کارهایی که در بین مردم انجام شود دستاوردهای بهتری دارد.

ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این جلسه با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی در شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تلاش پزشکان و سایر همکاران معاونت بهداشتی دانشگاه رو به رشد است، گفت: هدف، ارتقای کمی و کیفی خدمات در منطقه است که از نظر کمی رضایتمندی بالایی داریم و در زمینه کیفی هم خدمات در حال ارتقا می باشد.

وی ضمن درخواست تسریع در پرداخت مطالبات بیمارستان های منطقه از بیمه افزود: بییمه سلامت در میزان کسوراتی که پرونده های پزشکی و خدمات بهداشتی روستایی انجام می شود، بازنگری داشته باشد تا پرداختی بهتری به پزشکان بهداشت و درمانی منطقه داشته باشیم.
انتهای پیام/ح

ارتقا پرداختی ها به عوامل سلامت جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار