سیرجان میزبان مسابقات تنیس کشور

هیئت تنیس سیرجان میزبان مسابقات تنیس دسته یک بانوان کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هیئت تنیس سیرجان به منظور برگزاری بهتر این دوره از مسابقات، اولین جلسه داخلی خود را با حضور نماینده اداره ورزش و جوانان، اعضای هیئت، مربیان و داوران تنیس سیرجان در محل تالار مروارید نیروی دریایی برگزار کرد.

در این جلسه مقرر شد، با توجه به اهمیت موضوع و اولین تجربه میزبانی بانوان تنیسور سیرجان در سطح کشور و بمنظور میزبانی آبرومند، هر کدام  از مربیان و داوران به نحوی در قالب کمیته های مختلف برگزاری این دوره به یاری مسئولان برگزاری بیایند و یکدوره کلاس توجیهی داوری از سوی کمیته داوران هیئت پیگیری و در پایان هفته برگزار شود.

 یادآور می شود: به منظور تشکیل تیم سیرجان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها ، مسابقه ای تحت عنوان انتخابی در هفته آتی برگزار می شود که برترین ها  به عنوان تیم تنیس سیرجان  در این دوره از مسابقات حاضر می شوند.

هیئت تنیس سیرجان علاوه بر میزبانی مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشور در سه ماهه اول ۹۶، اعزام هایی ( ۳دوره بانوان و ۶دوره آقایان ) در رده های سنی مختلف به مسابقات قهرمانی کشور و آسیا را در کارنامه شش۶ ماهه خود دارد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تنیس دسته یک بانوان کشور در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار