رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان :

پرونده‌های بیمارستانی الکترونیکی شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از لزوم الکترونیکی کردن پرونده‌های بیمارستانی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کوروش ساکی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در نشست مشترکی که با مدیران گروه‌های تخصصی٬ روسای شبکه‌ها و مراکز بهداشت محیط داشت برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان گام‌های بلندی در عرصه‌های بهداشت و درمان لرستان برداشته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه هتلینگ بیمارستانی نیز اقدامات مناسبی در لرستان انجام شده، بیان کرد: در همین راستا برنامه‌های دیگری در دست اجرا هستند که مطمئناً در آینده نزدیک شاهد به ثمر رسیدن آن‌ها خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با اشاره به لزوم الکترونیک کردن پرونده‌های بیمارستانی٬ افزود: برای تحقق این کار نیازمند به ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان و توانمندسازی آنان بخصوص بهورزان در روستاهاست هستیم تا از پرت منابع مالی جلوگیری کنیم.

ساکی ادامه داد: در مورد طلب‌های بیمه‌ای نیز باید گفت ما وضعیت ویژه‌ای داریم و اگر قرار است طبق آئین‌نامه‌ها و مقررات کار کنیم ٬ برخی از کارها بر زمین می‌ماند لذا باید کارها را اولویت‌بندی کرده و متناسب با نیازهای هر حوزه ٬ اعتبارات تقسیم و تخصیص یابد.

وی عنوان کرد: در حوزه سلامت ما با جان افراد سر و کار داریم و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم ارائه خدمت به افراد را نادیده بگیریم.

انتهای پیام/د

لزوم الکترونیکی کردن پرونده‌های بیمارستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.