کشف 423 کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به افزایش 70 درصدی کشف انواع مواد مخدر در استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 573 نفر در ارتباط با توزیع مواد مخدر دستگیر شده اند.

کشف 423 کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نورعلی یاری اعلام کرد : طی این مدت با تلاش های صورت گرفته زورگیری در استان 35 درصد ، سرقت خشن و مسلحانه 50 درصد ، سرقت احشام 17 درصد کاهش یافته است.


وی افزود: 65 درصد سرقت ها در این مدت کشف شده و 610 سارق نیز دستگیر شده اند، ضمن اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر کشفیات انواع مواد افیونی 70 درصد افزایش یافته و 423 کیلوگرم مواد مخدر در یکسال گذشته کشف شده است و 573 مصرف کننده و توزیع کننده مواد مخدر و 22 قاچاقچی عمده در این استان دستگیر شده اند.


فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولیدات ملی و مقابله با ورود کالاهای قاچاق تاکید کرد : در این مدت و با همراهی سایر ارگان های نظارتی حدود 60 میلیارد ریال کالای قاچاق شناسایی و توقیف شده است.


سردار یاری با اشاره به کاهش 17 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های مواصلاتی استان گفت: در این مدت تعداد افراد فوت شده در تصادفات 16 درصد کاهش یافته است.


وی از اعمال قانون خودروهای متخلف در این استان به میزان 91 هزار و 416 مورد خبر داد و گفت: 90 میلیارد ریال در اثر این تخلفات به خزانه دولت واریز شده است، ضمن اینکه 2 هزار و 311 خودرو نیز به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز به پارکینگ ها منتقل شده اند.


انتهای پیام/ه

کشف مواد وخدر در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.