سردار رضایی:

مرزبانی مسئول برقراری امنیت زائران اربعین در 4 پایانه مرزی است/ تعامل مرزبانی با مقامات عراقی برای ارائه خدمات به زائران کربلا

فرمانده مرزبانی کشور گفت: امنیت و مدیریت محوطه قرنطینه در هر 4 پایانه مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه بر عهده مرزبانی است و در راستای تسهیل تردد زائران، طرح‌ها و تدابیر لازم آماده شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در جلسه هم اندیشی فرماندهان مرزبانی استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان که در شهر مهران برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و مدیریت محوطه "قرنطینه" که بعد از گیت گذرنامه تا صفر مرزی و خروج زائران نام دارد، در هر 4 پایانه مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه بر عهده مرزبانی است که فرماندهان مربوطه برای مدیریت صحیح آن در راستای تسهیل تردد زائران، طرح و تدبیر قابل اجرا آماده کرده اند.

وی افزود: در هر سه استان تعیین شده علاوه بر برقراری امنیت و خدمات رسانی به زائران اربعین، مصمم به تشدید اقدامات امنیتی در دیگر بخش‌های مرزی هستیم، همچنین برای خلأها و معابر مرزی برنامه داریم که کنترل و تقویت مرز‌ها در همین راستا است.

پیش بینی افزایش شمار زائران کربلا در راهپیمایی اربعین امسال

این مقام ارشد در مرزبانی ناجا تصریح کرد: کنترل تردد ایام اربعین، خدمات رسانی به زائران سید الشهداء (ع) و تسهیل در تردد آن‌ها بعد از اربعین سال گذشته در دستور کار بوده است؛ همچنین در این راستا با هماهنگی طرف‌های عراقی که خوشبختانه تعامل خوبی هم داریم سعی شده تا معایب سال گذشته مرتفع شود.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است حضور مشتاقان شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین امسال بیشتر از سال گذشته باشد، در همین راستا جلسه‌ای با مرزبانان کشور مقابل در مهران به منظور افزایش هماهنگی‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین امسال، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار