کرمان؛

پيام فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا

فرمانده انتظامی استان كرمان به مناسبت هفته ناجا پيامی صادر كرد.

پيام فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته ناجابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان متن اين پيام بدين شرح است؛اكنون كه ايام محرم الحرام با هفته نيروی انتظامی تقارن يافته، به پاس قدردانی از تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی استان كه امنيت مطلوب استان را رقم زده و موجبات رضايتمندی پرودگار متعال و مردم شريف استان را در پی داشته، صميمانه ترين سپاس خود را از همرزمان خودم در سراسر استان ابراز داشته و از باری تعالی آرزوی توان و قدرتی مضاعف برای استمرار خدمت صادقانه و خداپسندانه برای همكاران ولايتمدارم آرزومندم.

اكنون كه به هفته نيروی انتظامی سال 96 ورود پيدا كرده ايم، كارنامه پر افتخار يك ساله خود را در پيشگاه مردم شريف كرمان به منصه ظهور می گذاريم تا برگ زرينی بر افتخارات مجموعه پليس استان بيافزاييم.

دستاوردهای يك سال گذشته مديون تلاش و كوشش همكاران برادر و خواهر خود در مجموعه انتظامی و پشتيبانی خانواده های آنان در سايه جان فشانی شهدای انتظامی استان و جانبازی تعدای از همكاران عزيز محقق شد كه كاركنان پليس استان همسو با اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ايران گام برداشته و در سايه ولايت فقيه در راستای امنيت مطلوب از هيچ تلاشی دريغ نمی كنند.

لذا با فرا رسيدن هفته ناجا 96 از شما همكاران عزيز صميمانه تشكر كرده و اميدوارم با تدابير فرماندهی معظم كل قوا همواره موفق و پيروز باشيد.
سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر

انتهای پیام/ح

پیام فرمانده انتطامی استان به مناسبت هفته ناجا

برچسب ها: پلیس ، اخبارکرمان ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار