مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هجمه‌ها علیه دستگاه قضا به دلیل ایستادگی در برابر جریان‌های ضدانقلاب و فتنه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دستگاه قضا در برابر جریان‌های ضدانقلاب، مفسدان و فتنه‌ ایستادگی کرده و دلیل هجمه‌ها علیه این نهاد همین است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هجمه‌ها و شایعه پراکنی‌ها علیه قوه قضائیه و مسئولان آن، اظهار کرد: قوه قضائیه نسبت به چند مسئله با حساسیت و قوت برخورد کرده است طبعا دشمنان به این برخوردهای قوی واکنش نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه در مورد مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای موضع می‌‎گیرد و حمایت خود را از جریان‌های انقلابی در منطقه‌ای بیان  و مقابله خود را با نقشه‌های استکبار جهانی ابراز می‌کند که همین مواضع موجب هجمه‌ها علیه این نهاد شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصباحی‌مقدم با بیان اینکه دستگاه قضا در بحث مبارزه با جاسوس‌های بیگانه با قوت و قدرت رفتار کرده است، گفت:  قوه قضائیه در جریان فتنه 88  فتنه‌گران را شناسایی، محاکمه و زندانی کرد لذا دشمنان این رفتارها را بر نمی‌تابند.

برخورد قوی‌ دستگاه قضا با مفسدان، موجب افزایش هجمه‌ها علیه این نهاد می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ایستادگی قاطعانه دستگاه قضا در برابر جریان‌های ضدانقلاب و منافقان، گفت: مسئولان این قوه در بحث مبارزه با قاچاقچیان، متخلفان و اختلاس‌ها با قدرت برخورد کردند هر اندازه که قضائیه  با مفسدان قوی‌تر مبارزه کند این هجمه‌ها افزایش می‌یابد و سعی می‌کنند که رئیس قوه قضائیه، وابستگان وی و شخصیت‌های موثر را مورد حمله قرار دهند.

وی اضافه کرد: مهم این است که مردم اعتماد خود را در اثر اینگونه رفتارهای تحرک آمیز  تحت تاثیر قرار ندهند و به قوه قضائیه اعتماد داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصباحی‌مقدم تاکید کرد: قوه قضائیه هم باید همچون گذشته تلاش کند تا اعتماد مردم عمق و وسعت پیدا کند و جنبه‌های حراستی و نظارت بر رفتارهای قضات و کارکناش را تقویت کند.

آغاز بازنگری در سیاست‌های مجمع تشخیص در کمیسیون اقتصادی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره زمان آغاز بازنگری در سیاست‌های این مجمع، خاطر نشان کرد: شنبه در جلسه کمیسیون اقتصادی حتما به کم و کیف بازنگری در  سیاست‌های حوزه امور اقتصادی می‌پردازیم و بازنگری در سیاست‌های هر بخش توسط کمیسیون‌های تخصصی آن انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار