یکی از گزینه‌های تصدی پست وزارت علوم اعلام کرد؛

رئیس جمهور با وجود معذورات در حال رایزنی برای انتخاب گزینه اصلح است

خاکی صدیق گفت: هرچه سریع تر وزیر جدید معرفی شود بهتر است اما رئیس جمهور هم معذورات خود را دارد و در حال رایزنی است.

رایزنی‌ها ادامه داردعلی خاکی صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امیدوارم روحانی در زمان معین شخص مناسب  را معرفی کند،  به آرامش در فضای آموزش عالی برای حضور وزیر جدید نیاز داریم اما حرف‌هایی در حاشیه زده می‌شود که می‌تواند فضا را ملتهب کند که بهتر است گفته نشود.

وی در خصوص علت تاخیر در معرفی وزیر علوم خاطرنشان کرد: هرچه سریع تر وزیر جدید معرفی شود بهتر است اما رئیس جمهور هم معذورات خود را دارد و در حال رایزنی است تا به  انتخاب اصلحی برسد بنابراین بهتر است صبر کنیم.

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه امیدواریم دولت جدید هم مانند دولت یازدهم کمک کند که بتوانیم طرح تجمیع بخشی از دانشگاه را در مجتمع ولایت کمیته امداد مستقر کنیم، ادامه داد: ادامه این طرح به حمایت دولت نیاز دارد که امیدواریم به زودی خبر انتقال بخشی از دانشکده‌های این دانشگاه به مکان جدید را اعلام کنیم که اگر اتفاق بیافتد به نظرم مهم ترین رویداد خواهد بود.

امکان تحقق تحصیل دانشجویان در رشته کهاد

 خاکی صدیق با بیان اینکه در سیستم جدید طراحی شده برای دانشجویان کارشناسی طرح کهادها را خواهیم داشت، افزود: در این طرح شرایط تحصیل به طور همزمان در 2 رشته فراهم شده است به این صورت که دانشجویان می‌توانند در یک رشته فرعی در کنار رشته اصلی ادامه تحصیل دهند، اگر اشتباه نکنم تا به حال حدود ۲۲ فرصت برای این طرح ایجاد شده که دانشجویان با علاقه به ما مراجعه می‌کنند تا در یک رشته جدید در کنار رشته اصلی خود به عنوان کهاد ادامه تحصیل دهند.

وی درخصوص ارتباطات بین المللی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: ارتباطات خوب بین المللی در دانشگاه برقرار شده است و به واسطه‌ آن فضای خوبی ایجاد شده است که دانشجویان و اساتید این دانشگاه می‌توانند تعامل جدی‌تر و نزدیک‌تری با دانشگاه‌های برتر دنیا داشته باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر در پایان یادآور شد: در بحث فرصت‌های مطالعاتی، تلاش‌های زیادی از سوی دانشگاه صورت گرفته و با ارتباط‌هایی که برقرار شده دانشجویان می‌توانند بخشی از مراحل تحقیق و پایان نامه خود را در دانشگاه‌های معتبر کشورهای خارجی به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار