خانه دار شدن 365مددجوی زنجانی تا پایان امسال

دومیلیاردو 430ملیون تومان در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته ی امداد استان زنجان در شش ماه نخست امسال خدمت رسانی شده است .

خانه دار شدن 365مددجوی زنجانی تا پایان امسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیر کل کمیته امداداستان زنجان گفت: 168مددجوی تحت پوشش کمیته ی امداد استان زنجان فاقد مسکن یادارای مسکن نامناسب هستند که با برنامه ریزی انجام شده از این تعداد 365 خانوار تا پایان امسال خانه دار می شوند.

 صفری  با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات این نهاد در حمایت از مددجویان ارائه خدمات عمرانی و ساخت مسکن برای مددجویان است، افزود: در همین راستا با برنامه‌ریزی اقدام به ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن مناسب می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در حال حاضر 38 هزار مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان زنجان هستند، گفت: طبق شناسایی و نیازسنجی صورت گرفته یکی از نیازهای محوری و مهم مددجویان مسکن است.

 

 مدیر کل کمیته امداداستان با اشاره به اینکه طبق آمار گرفته شده 60 درصد درآمد خانوارهای مددجوی فاقد مسکن برای مسکن هزینه می‌شود، افزود: به همین منظور یکی از سیاست‌های مهم کمیته امداد در کمک به مددجویان ساخت و نوسازی مسکن آنها محسوب می‌شود.

 

صفری  با اشاره به اینکه تا پایان سال‌جاری برای 365 مددجوی زنجانی مسکن تهیه و ساخته می‌شود، تصریح کرد: امسال همچنین 204 واحد مسکن برای مددجویان شهری خریداری و یا ساخته‌ شده و 161 مسکن نیز برای خانوارهای مددجویی ساکن روستاها احداث می‌شود.

وی از مشارکت 240ملیون تومانی خیران زنجانی در طرح رضوان به منظور کمک به خانه دار شدن مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش ماه نخست امسال خبردادو افزود یک ملیاردو 280ملیون تومان نیز از منابع داخلی کمیته ی امداد برای خانه دار شدن مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است .

صفری افزود : امسال 2 هزار و 100 وام قرض‌الحسنه به مبلغ 7 میلیارد و 340 میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است.

 

 وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها نیز یکی از طرح‌های مشارکتی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت خیران است، گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در مرحله دوم در روز 19 مهرماه برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل کمیته امداداستان زنجان با اشاره به اینکه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس پاکت دانش‌آموزی توزیع شده است، گفت: پس از جمع‌آوری کمک‌ها مبالغ در اسرع وقت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

صفری در پایان ادامه داد خانه دار شدن مددجویان تحت حمایت ادامه داردو خیران زنجانی می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته ی امداد و مراکز نیکوکاری در این حوزه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ر

مشارکت دو میلیاردو 430 ملیون ریالی برای حل مشکل مددجویان مسکن زنجانی

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.