دبیر هیأت گلف استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مسابقات مینی‌گلف آزاد قهرمانی استان در نایین

دبیر هیأت گلف استان اصفهان گفت: به دلیل وجود زمین مینی‌گلف استاندارد و کم‌نظیر در نایین و فعال کردن این رشته در شهرستان‌ها، مسابقات مینی‌گلف آزاد قهرمانی استان اصفهان در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی یوسفی اظهار کرد: مسابقات مینی‌گلف آزاد قهرمانی استان به مناسبت هفته تربیت بدنی به میزبانی شهر نایین به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پیکارها روز 27 مهرماه در زمین اختصاصی مینی‌گلف نایین برگزار می‌شود، افزود: دلیل برگزاری مسابقات در این شهرستان، به‌ خاطر زمین مینی‌گلف استاندارد و کم‌نظیر آن است، زمین مینی‌گلف نایین در مؤسسه خیریه الزهرا که یکی از مراکز خیرساز بسیار خوب استان برای نگهداری از سالمندان و معلولان است قرار گرفته است.

 دبیر هیأت گلف استان اصفهان با بیان اینکه تعداد تیم‌ها هنوز مشخص نشده، یادآور شد: همچنین اهداف دیگری همانند تشویق و ترغیب مردم نایین برای پرداختن به گلف، همچنین فعال کردن شهرستان‌ها و پرهیز از تمرکز در مرکز استان، در اتخاذ این تصمیم مؤثر بود.

وی برگزاری این مسابقه را برای شناخت استعدادهای نهفته و قهرمانان مینی‌گلف استان مهم دانست و گفت: در صدد هستیم مسؤولان فدراسیون گلف را هم برای این رقابت دعوت کنیم.

یوسفی به سایر برنامه‌های هیأت هم اشاره کرد و بیان داشت: پایان سال برنامه‌های زیادی از جمله استعدادیابی در بیشتر از 5 شهرستان استان، همچنین برگزاری و میزبانی مسابقات گلف اپن کشوری و کشوری مینی‌گلف را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات مینی‌گلف آزاد قهرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار