چهار بازی و تنها چهار امتیاز برای کاسپین

تیم فوتبال کاسپین قزوین با وجود هزینه های زیاد در اول فصل تاکنون نتوانسته است انتظارات علاقه مندان به فوتبال را برآورده کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ درحالی چهارهفته از رقابت‌های لیگ دو فوتبال کشور را پشت سر می‌گذاریم که کاسپین قزوین شرایط خوبی ندارد و علی رغم سروصدا‌های زیاد این تیم و ارتزاق از بودجه بیت المال، فقط چهار امتیاز از چهاربازی کسب کرده است.

چهار بازی و تنها چهارامتیاز برای کاسپین

این عملکرد ضعیف در شرایطی رقم خورده است که احساس می‌شد با تغییر کادرفنی و جذب بازیکنان سرشناس و مطرح، این تیم نتایج بهتری را کسب کند.

این فصل برخلاف فصل‌های گذشته بودجه خوبی به کاسپین اختصاص یافت و سعید دقیقی سرمربی این تیم با لابی‌هایی که بواسطه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال کشور داشت توانست با جلب نظر مدیران استانداری، بازیکنان خوبی جذب کند، ولی فعلا هیچ کدام از این کار‌ها به بارننشسته است.

مطمئنا در شرایط سخت تیمداری و غوطه ورشدن هیات‌های ورزشی قزوین در ورطه بی پولی انتظار نتایج بهتری از کاسپین بعنوان تنها نماینده قزوین در فوتبال کشور می‌رفت، اما تا اینجا بازیکنان این تیم نتوانسته اند خود را در قدوقواره‌های یک مدعی صعود نشان دهند.

قرارگرفتن در رده هشتم جدول رده بندی به هیچ وجه زیبنده این تیم نیست و از طرفی هم سال‌های گذشته علی رغم وجود همه مشکلات روند حرکتی کاسپین بهتربود.

حضور حریفان سرشناس و مدعی صعود در گروه کاسپین تهدید جدی برای این تیم در راه صعود به لیگ یک است و نکته حائزاهمیت این است که آن‌ها هنوز با تیم‌های مدعی بازی نکرده اند، حتی در صورت تداوم این وضعیت هیچ بعید نیست که کاسپین دوباره به حال و روز فصل گذشته برگردد و با خطر سقوط به لیگ سه دست و پنجه نرم کند.

به هرحال از دست دادن امتیازات ابتدای فصل می‌تواند در انتهای فصل برای کاسپین بحران ساز شود، به خصوص اینکه این تیم در هر دو بازی خارج از خانه خود شکست خورده است.

مسئولان کاسپین اگر عزم خود را برای صعود جزم کرده و برای این مورد هدف گذاری کرده اند باید هرچه سریع‌تر به خود بیایند چراکه رفته رفته به مقاطع حساس فصل نزدیک می‌شویم، ضمن اینکه دیگر تیم‌ها هم بیکار ننشسته اند.

عملکرد این فصل کاسپین را از دو تن از پیشکسوتان فوتبال استان جویا شدیم.

 مطلبى: تغییرات زیاد عامل اصلى نتایج ضعیف کاسپین است

رضا مطلبى پیشکسوت فوتبال قزوین معتقد است: تغییر و تحولات زیاد و خانه تکانى در کاسپین عامل اصلى نتایج ضعیف این تیم است.

چهار بازی و تنها چهارامتیاز برای کاسپین

او مى گوید: پوست اندازى نماینده قزوین و تغییر بازیکنان در اکثر پست‌ها باعث شده است بین خطوط سه گانه کاسپین هماهنگى لازم وجودنداشته باشد و رسیدن بازیکنان به شناخت کافى از هم مقدارى زمان مى برد.

مطلبى که سابقه همکارى با فیروز کریمى سرمربى سابق استقلال را در تیم هاى مختلف لیگ برترى و لیگ یکى بعنوان دستیار دارد مى افزاید: البته بدشانسى هم در ثبت این نتایج دخیل بوده است چرا که آن‌ها دو بازى خارج از خانه خود را با چاشنى بدشانسى واگذارکرده اند.

وى اظهارامیدوارى کرد کاسپین در ادامه فصل بتواند نتایج خوبى کسب و به لیگ یک صعودکند.

رضایى: قضاوت درخصوص عملکرد کاسپین زود است

مجید رضایى سرمربى سابق کاسپین در این مورد می‌گوید: باتوجه به گذشت تنها چهار هفته از رقابت‌ها، قضاوت درباره عملکرد کاسپین زود است و باید به این تیم زمان داد.
وى افزود: در این چهار هفته بازى هاى کاسپین را ندیده است ولى دوست دارد تیم شهرش به موفقیت برسد.

چهار بازی و تنها چهارامتیاز برای کاسپین

سنگربان سابق آبى هاى پایتخت تاکید مى کند: باید موج منفى را از کاسپین دورکرد و براى موفقیت این تیم متحد شد.

رضایى در مورد تغییر و تحولات مدیریتی و کادرفنى کاسپین مى گوید: طبق اساسنامه باید یکى از اعضاى هیات مدیره که از شهرداران استان است تصدى مدیرعاملى کاسپین را برعهده مى گرفت، اما براى اولین بار عصارزاده بعنوان یک مدیر جوان به این سمت منصوب شد که از نیروى جوانى و انگیزه زیادى برخوردار است.

وى کار مدیرعامل کاسپین را سخت توصیف مى کند و مى افزاید: عصارزاده مسئولیت سنگینى را برعهده گرفته است که باید در قدم اول انتظارات را برآورده کند.

سرمربى سابق کاسپین درمورد کادرفنى این تیم هم معتقد است: کادر فنی این تیم جوان و بومى هستند که یک نفر از آن‌ها سابقه نشستن روى نیمکت این تیم را دارد و بقیه هم از انگیزه کافى براى موفقیت کاسپین برخوردار هستند.

رضایى مى افزاید:باید همگى براى موفقیت کاسپین و صعود این تیم به لیگ یک همدل و متحد شویم.

حال باتوجه به اینکه فیروزه اى پوشان در هفته پنجم رقابت‌ها با قرعه استراحت مواجه شده اند این بهترین فرصت است تا کادرفنى کاسپین با کار روى نقاط قوت و ضعف نماینده قزوین ضمن جبران نتایج ضعیف بازگشت باشکوهى به لیگ داشته باشند.

انتهای پیام/

 

تیم فوتبال کاسپین قزوین شرایط خوبی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.