اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی باید همواره باعث ترس دشمنان شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: قدرت و هیبت نیروی انتظامی باید جلوی میدان داری را از مفسدان و فاسدان در جامعه بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در محل ستاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد ، گفت: نیروی انتظامی باید با اقتدار جلوی اوباش و اراذل را بگیرد و باید با قدرت خود، اجازه به میدان آمدن را به آنان که جامعه را ناامن می کنند ندهد.

وی با تاکید بر اینکه مفسدان نباید در جامعه اظهار وجود کنند، گفت: اراذل و اوباش نباید فرصت به میدان آمدن داشته باشند، فاسدان نباید در نظام و اقتدار نظام اسلامی عرض اندام کنند.

نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی تاکید کرد: مراکز تولید فساد و منابع تولید فساد باید شناسایی شود و در نظام ما نباید مراکزی باشد که فساد و گناه، تولید و صادر می کند.

وی افزود: نیروی انتظامی هوشمندانه مراکز تولید و صادر شدن فساد را شناسایی و جلوی اینها را با اقتدار بگیرد.

یعقوبی تاکید کرد: سه شاخصه باید در نیروهای مسلح وجود داشته باشد و آن، عزت، قدرت و هیبت است.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: بر اساس دستورات قرآن اقتدار، عزت و هیبت سه شاخصه ای هستند که باید در نیروی مسلح بویژه در نیروی انتظامی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: بر اساس آموزه های قرآن، هر آنچه از نیرو و اقتدار در توان داریم باید به رخ دشمن کشیده شود تا دشمنان از نیروهای مسلح ما حساب ببرند و در دل آنان هراس ایجاد شود.

وی گفت: باید با الهام از پیام عاشورا، عزتمندانه زندگی کنیم و زیست شایسته آن است که مسلمان در تمام زمینه ها برترین باشد و تن به ذلت ندهد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ایمان، به ما عزت دنیا و آخرت و قدرت و اعتماد به نفس می دهد افزود: باید به توان روز دنیا و تاکتیک های جدید مجهز شویم تا توان خود را ارتقا دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به نیروهای مسلح گفت: هیبت شما باید لزره در اندام دشمن اندازد، قدرت و اقتدار شما باید دشمن را بترساند و هیبت شما باید سبب شود که دشمن از شما حساب ببرد و در محاسباتش، اقتدار نیروی مسلح ایران را به حساب آورد و بعد حرف بزند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز در این آیین با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی برای تبیین خدمات نیروی انتظامی برای مردم است، گفت: رویکرد نیروی انتظامی تعامل با مردم و دستگاه های مختلف است و امید می رود با رویکرد جامعه محوری، گام های بلندتری برای ارتقای امنیت و آرامش در جامعه برداشته شود.

سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: امروز امنیت خوب و پایداری در سطح استان برقرار است.

وی با اشاره به اجرای 165 برنامه در هفته ناجا در استان افزود: برنامه های این هفته با شعار 'پلیس برای امنیت و امنیت برای همه' اجرا می شود.

در این آیین یگان های مختلف نیروی انتظامی خراسان شمالی از مقابل جایگاه رژه رفتند و همچنین از کتاب تحقیقات کاربردی نوشته حسین اسکندی رونمایی شد.

انتهای پیام/آ

اجرای 165 برنامه در هفته ناجا در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.