خمیسی خبر داد

انجام 480 سورتی پرواز بالگردهای هلال احمر برای انتقال 255 مصدوم/ انتقال 147 تن اقلام و تجهیزات امدادی به وسیله 23 بالگرد هلال احمر

سرپرست مرکز امدادهوایی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 255 مصدوم حوادث و سوانح در سراسر کشور طی سه ماهه تابستان به وسیله بالگردهای سازمان امداد و نجات به مراکز درمانی منتقل شدند.

سیدعلی خمیسی سرپرست مرکز امدادهوایی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عملکرد مرکز امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: از ابتدای تیرماه تا ابتدای مهرماه سال جاری، 480 سورت پرواز انجام شده و بر این اساس 319 ساعت پرواز صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه 255 مصدوم به صورت هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند، عنوان کرد: 13 تن از مصدومان حوادث در عملیات‌های امدادی هلال احمر و 242 مصدوم نیز توسط نیروهای اورژانس به وسیله بالگرد هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته سرپرست مرکز امدادهوایی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، 147.6 تن اقلام و تجهیزات امدادی به وسیله 23 بالگرد هلال احمر در حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی سراسر کشور منتقل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار