عامری: چهار بازیکن جدید جذب کرده ایم / به احتمال زیاد با نفرات سال گذشته در مسابقات حاضر می‌شویم

سرپرست تیم بسکتبال داشنگاه آزاد گفت: در مساقات لیگ امسال حاضر می‌شویم و به احتمال زیاد با همان نفرات سال گذشته به میدان برویم.

عامری : چهار بازیکن جدید جذب کرده ایم / به احتمال زیاد با نفرات سال گذشته در مساقات حاضر شویمهادی عامری سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ،خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال امسال گفت: قرار است که تیم بسکتبال داشنگاه آزاد اسلامی در مسابقات بسکتبال لیگ انسال حاضر شود. البته از ابتدای کار هم قرار بود در لیگ حاضر شویم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

او در ادامه و درباره بازیکنان این تیم گفت: در این خصوص صحبت هایی داشته ایم و به احتمال زیاد با همان نفرات سال گذشته در مسابقات امسال شرکت کنیم. همچنین به تازگی چهر بازیکن به نام های عرفان نساج پور، رضا لطفی، حامد سهراب نژاد و عماد سلمانی جذب کرده ایم. همچنین ما در حال حاضر منتظر هستیم تا جانشین دادکان در دانشگاه آزاد مشخص شود تا ما بتوانیم کار هایمان را انجام دهیم.

عامری درباره سرمربی تیم هم گفت: به احتمال زیاد با همان سرمربی سال گذشته یعنی فرزاد کوهیان در مسابقات امسال حاضر شویم.

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره زمان شروع مسابقات گفت: قرار است قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فردا صبح انجام شود و به احتمال زیاد از همان تاریخ 20 مهر در نخستین بازی به میدان برویم. 

انتهای پیام /

اظهارات سرپرست تیم دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار