سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید خبر داد؛

ششمین شب‌شعر «کاروان آفتاب» در اقلید

ششمین شب‌شعر «کاروان آفتاب» در شهرستان فسارود اقلید برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعیده قادری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید در حاشیه برگزاری ششمین شب‌شعر کاروان آفتاب که امشب با حضور شعر دوستان و محبان اهل‌بیت و ادیبان اهل قلم در حسینیه امیرالمؤمنین (ع) فسارود اقلید برگزار شد، گفت: شب‌شعر کاروان آفتاب هر سال با هدف زنده نگه‌داشتن محرم و انتقال، اشاعه و صیانت از پیام عاشورا در قالب شعر و بیان تلاش و نقش شعرا در این ارزش مقدس مذهبی برگزار می‌شود.

وی به نقش مؤثر شعر عاشورایی در انتقال و گسترش مفاهیم و آموزه‌های قیام عاشورا بین نسل‌های مختلف اشاره کر د و افزود: شعر اهمیت بسیاری در انعکاس واقعیت‌ها دارد.

قادری با بیان اینکه موضوع و محوریت اشعار شب‌شعر کاروان آفتاب در سوگ بزرگ‌مردان کربلا است، اظهار داشت: رضا علی‌اکبری، ناصر ظهیری، سعید ظهیری، رضا عابدینی، عمادالدین ظهیری، لیلا سادات خیراندیش، ناهید مؤمنی و هنرمند نونهال آیه محرابی با هدف پاسداشت و زنده نگه‌داشتن حماسه عاشورا در این آیین به شعرخوانی پرداختند.

ششمین شب‌شعر «کاروان آفتاب» به همت هیأت امنای حسینیه فسارود اقلید و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ر

برگزار شب شعر در اقلید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار