خط قرمز مدیران استقلال برای فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی از محبوبیت بالایی در میان هواداران استقلال برخوردار است و همین موضوع سبب شده تا از نزدیک شدن او به باشگاه جلوگیری شود.

تاپ ///خط قرمز مدیران استقلال برای فرهاد مجیدیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  در روز‌های تغییر و تحولات در استقلال تهران بار‌ها در مورد حضور فرهاد مجیدی در این تیم شایعاتی منتشر شد ،اما خیلی زود هم تکذیب شد.

به هر ترتیب تمامی هواداران و البته شخص شفر که به تازگی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده خواهان حضور مجیدی در جمع آبی‌ها هستند، اما در این میان به نظر افرادی هستند که با آمدن مجیدی موقعیت‌های خود را از دست رفته می‌بینند.

مجیدی که مدت زمان زیادی را در تیم استقلال حضور داشته اکنون این حق را دارد که به عنوان یک مربی با تجربه به کادر این تیم اضافه شود و در کنار مربی خارجی کار خود را در استقلال آغاز کند، اما بعضی افراد حاضر در باشگاه استقلال از حضور مجیدی در راس آبی‌ها ترس دارند.

طبق اعلام یکی از نزدیکان باشگاه استقلال برخی افراد با آمدن مجیدی به فکر از دست دادن جایگاه هایشان هستند و این افراد تنها به فکر منافع خود هستند نه باشگاه!

انگار برخی افراد تابلوی ورود ممنوع را برای فرهاد مجیدی بازیکن محبوب میان هواداران مقابل درب باشگاه استقلال نصب کرده اند و اجازه نمی‌دهند او اکنون به کادر فنی ورود پیدا کند.

با این تفاسیر همچنان حضور مجیدی در استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که برخی افراد هنوز درب‌های باشگاه را روی این بازیکن بسته اند و اجازه ورود به او را نمی‌دهند.

البته اگر فشار‌ها از سمت برخی مسئولان و هواداران درباره حضور مجیدی در استقلال ادامه داشته باشد بعید نیست که همان افراد مورد نظر در نهایت تسلیم شوند و اجازه ورود مجیدی را به باشگاه صادر کنند.

به هر ترتیب باید دید طلسم حضور پیدا نکردن مجیدی در استقلال چه زمانی خواهد شکست و اصلا این امر شدنی است یا خیر.

انتهای پیام/

مجیدی در کنار شفر فعالیت می کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
شاه فرهاد رو عشقه
Iran (Islamic Republic of)
سجا
۰۶:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
بعضی افرادنمیخوان مجیدی بیاداستقلال به چندنحومختلف تکرارکرده . باباجان فهمیدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۲:۴۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
وقتی که با اومدن مجیدی نظر سرمربی و هوادار تامین میشه پس دیگه هیچ دلیلی نمیتونه جلوی این کارو بگیره ، مگر دلیلی به نام دشمنی با استقلال که اونم کسی به این حرفا نمیخوره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
مجیدی نفسه هر جای دنیا ک باشه عشقه بیستی فرهاد جان اسطوره ای /فرهاد لیاقت بودن روی نیمکت استقلال رو داره
آخرین اخبار