قهرمانی دختران تکواندوکار ایلامی در مسابقات لیگ استان

دبیر هیات تکواندو استان ایلام گفت: تکواندوکاران دختر ایلامی در پنجمین هفته لیگ نونهالان دختر در بخش انفرادی و در رشته کیوروگی در محل خانه تکواندو ورزشکاران ایلام به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتند.

قهرمانی دختران تکواندوکار ایلامی در مسابقات لیگ استان

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید سعداله نبوی نژاد اعلام کرد: این مسابقات با حضور شهرستان های ایلام، ایوان، سیروان، مهران و چرداول و با سیستم های جدید هوگو الکترونیکی در بخش دختران برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات خانم ها شهناز شریفی داور ایلامی به عنوان بهترین داور و مهناز جعفری به عنوان بهترین مربی از ایلام، آمنه اکبری برترین سرپرست و زینب تروند بهترین بازیکن از شهرستان مهران و آتنا غیاثی نیز به عنوان فنی ترین بازیکن معرفی شدند.
نبوی نژاد اضافه کرد: در این مسابقات 9 ورزشکار نونهال ایلامی پریا لطیفی در وزن 59+ ، نازنین شاطری در وزن 29- ، پارمیدا کاکایی در وزن 33- ، یلدا سبزی در وزن 37- ، حسنا فاضلی در وزن 41- ، آتنا غیاثی 44- ، سارا بندش در وزن 47- ، رعنا عبدالخانی در وزن 51- ، نازنین ابراهیمی در وزن 55- از ایلام و فاطمه برالک در وزن 59- از شهرستان سیروان مدال طلای این مسابقات را کسب کردند.
نبوی نژاد گفت: ورزشکاران مهرانی نیز با کسب یک مدال نقره مقام سوم این مسابقات را کسب کردند و در پایان از نفرات اول تا سوم اوزان مختلف با اهدای لوح و مدال تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/اس

دختران تکواندو کار ایلامی قهرمان مسابقات لیگ استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.